رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری اردبیل عنوان شد؛

مدیران اجرایی در کار فعالان اقتصادی مانع‌تراشی نکنند

تازه ترین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل با حضور حسین پیر موذن، نایب رئیس اتاق ایران برگزار شد.

01 مهر 1396
کد خبر : 10273
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

تازه ترین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل با حضور حسین پیر موذن، نایب رئیس اتاق ایران برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاران در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در استان نباید از بابت حمایت همه‌جانبه از روند تسریع سرمایه‌گذاری و تولید نگرانی و یا دغدغه‌ای نداشته باشند.

 یوسف خدادادی افزود: برخی‌ها خواسته یا ناخواسته سعی می‌کنند در مسیر سرمایه‌گذاران و کارآفرینان اختلال ایجاد کنند که ما محکم در برابر آن‌ها ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم مسیر سهل و راحت سرمایه‌گذاری به مسیر دشوار و پر از سنگلاخ تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده برای چندمین بار از مدیران اجرایی، بانک‌های عامل و مقامات دولتی درخواست کرده‌ام که به‌جای مانع‌تراشی در مسیر سرمایه‌گذاری در استان اردبیل با سعه‌صدر و سهولت کار با این افراد برخورد کنند چراکه خوش‌رویی و مقبولیت رفتار زمینه جذب بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها و توانمندی در بخش اقتصادی استان را فراهم می‌آورد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نتیجه و ثمره این سرمایه‌گذاری‌ها را به نفع رونق همه‌جانبه استان از ایجاد اشتغال گرفته تا تولید ثروت و بالا رفتن امنیت اجتماعی اعلام کرد و بیان داشت: هرچقدر در حوزه اقتصادی، صنعتی و خدمات و گردشگری سرمایه‌گذاری کنیم به همان میزان اشتغال فراهم آمده و این یعنی کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد، نزاع، درگیری و ... .

خدادادی تصریح کرد: ما به شکل قانونی و مشروع و با بیشترین اقبال از سرمایه‌گذاران توانمند، باکفایت، مستعد و درعین‌حال مظلوم حاضر در استان اردبیل حمایت می‌کنیم و بر این باوریم در این مسیر باید همه به کمک مراجع قضایی و همچنین بخش خصوصی بیایند.

در این جلسه همچنین بعضی مشکلات فعالان بخش خصوصی عنوان و تصمیماتی در مورد آن‌ها انجام شد.

 

موضوعات :
در همین رابطه