رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق زنجان در مراسم روز جهانی استاندارد

اجرای سلیقه‌ای فرایندها، مانع استانداردسازی است

اجرای سلیقه‌ای فرایندها موجب افزایش هزینه‌ها، طولانی شدن فرایندها و مانع از استانداردسازی است.

04 آبان 1396
کد خبر : 10741
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد و تجلیل از سرآمدان عرصه تولید استاندارد در اتاق زنجان برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در این مراسم بر همکاری و همراهی اداره کل استاندارد با بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: تعامل با بخش خصوصی و برخورداری از ظرفیت تشکل‌ها و انجمن‌های این بخش در امور اجرایی به انجام وظایف سازمان استاندارد با سرعت‌بالا و هزینه پایین کمک می‌کند.

غلامحسین جمیلی با اشاره به شعار امسال روز جهانی استاندارد تحت عنوان «استانداردها، شهرها را هوشمندتر می‌کنند»، افزود: ایجاد ظرفیت هوشمندسازی نیاز اولیه و پایه‌ای برای هوشمندکردن هر فرایندی است.

جمیلی افزود: برای اجرای بهتر استانداردها، باید با اجرای سلیقه‌ای فرایندها برخورد کنیم چراکه این امر تنها موجب افزایش هزینه‌ها و طولانی شدن فرایندها  و مانع از استاندارد سازی است.

او با اشاره به اهمیت پیاده‌سازی و اجرای سیاست‌های تبیین شده در سازمان‌ها گفت: از نکات کلیدی راهبرد سیاست‌های کلان در سازمان‌ها اعتماد به مدیران است که همواره با به‌کارگیری این مهم نتایج مطلوبی به دست می‌آید.

رئیس اتاق زنجان در پایان از برگزاری مسابقه ایده‌های برتر در حوزه استاندارد خبر داد و گفت: علاقه‌مندانی که ایده‌هایی در حوزه استاندارد دارند، می‌توانند در طول یک سال در حوزه استانداردسازی کالاها، رفتارهای اجتماعی و مدیریتی و همه مدل‌هایی که می‌شود آن را استاندارد کرد، ایده‌های خود را ارایه دهند.

موضوعات :
در همین رابطه