رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی به پایگاه خبری اتاق ایران خبر داد

اخلال در پروازهای اربعین با اعتصاب در فرودگاه بغداد

از حوالی ساعت 23 شب گذشته، کارکنان برج مراقبت فرودگاه بغداد اعتصاب کردند و فرودگاه بغداد موقتاً از کار ایستاد اکنون اما اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی می‌گوید مقامات عراقی در حال پیگیری ماجرا هستند که مشکلی برای جابجایی زوار اربعین رخ ندهد و فعلاً هم پروازها به‌کندی و با تأخیر انجام می‌شود.

10 آبان 1396
کد خبر : 10828
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دیشب حوالی ساعت 23، رسانه‌های عراقی اعلام کردند فرودگاه بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان بخش برج مراقبت، موقتاً از کار ایستاده و تمامی پروازها در این فرودگاه به حالت تعلیق درآمده است اما مسئولان فرودگاه درحال مذاکره با اعتصاب‌کنندگان هستند تا کار فرودگاه به حالت عادی بازگردد.

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران گفت: اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه بغداد محدودیت‌های عملیاتی در فرودگاه بغداد ایجاد کرده که هم بر پروازها ایرانی و هم بر پروازهای شرکت‌های عراقی تأثیر گذاشته است.

اسعدی سامانی افزود: با تأخیرهایی که در سرویس‌دهی فرودگاه به وجود آمده، با توجه به اینکه فرودگاه بغداد سرویس‌دهی شبانه هم ندارد، فعلاً پروازها به‌کندی انجام می‌شود.

او با اظهار بی‌اطلاعی از دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه بغداد، گغت: مقامات عراقی در حال پیگیری هستند که مشکلی برای جابجایی زوار رخ ندهد.

به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، رسانه‌های عراقی و مقامات این کشور نیز تاکنون دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه بغداد را اعلام نکرده‌اند اما به گفته یک منبع آگاه، مسائل مربوط به حقوق و دستمزد دلیل اصلی این اعتصاب بوده است.

موضوعات :
در همین رابطه