رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

وب‌سایت مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران راه‌اندازی شد

وب‌سایت «مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران» با هدف اطلاع‌رسانی در زمینه نشست‌ها و پژوهش‌های این مرکز راه‌اندازی شد.

11 دی 1396
کد خبر : 11630
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

وب‌سایت «مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران» با هدف اطلاع‌رسانی در زمینه نشست‌ها و پژوهش‌های این مرکز راه‌اندازی شد.

مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب، در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی از سوی اتاق ایران ابتدا در سال 1390 با عنوان «دفتر ساماندهی کشاورزی و آب» راه اندازی شد و سپس در مهرماه 1393 با عنوان فعلی به ادامه فعالیت پرداخت.

مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب نهادی است غیردولتی و عام‌المنفعه که در راستای صیانت از فضای کسب و کار بخش کشاورزی و آب از منظر بخش خصوصی فعالیت می‌کند. ارائه مشاوره به ارکان نظام در زمینه توسعه فضای کسب‌وکار کشاورزی و آب و دسترسی آزاد و آسان فعالان بخش کشاورزی و آب به نتایج مطالعات و پژوهش های انجام شده در این حوزه‌ها از جمله اهداف فعالیت‌ این مرکز است.

وب‌سایت مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران در آدرس www.awnrc.com قابل دسترسی است. نتایج پژوهش‌های این مرکز به همراه اخبار داخلی و بین‌المللی حوزه کشاورزی و آب، بولتن فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه کشاورزی و آب و بولتن‌های هفتگی پایش هواشناسی، بارش و دمای کشور در این وب سایت در دسترس قرار گرفته است.

 

در همین رابطه