رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق اصفهان در نشست شورای گفت‌وگوی استان

اجرایی شدن مصوبات شورای گفت‌وگو به رونق تولید و افزایش اشتغال می‌انجامد

سید عبدالوهاب سهل آبادی لظهار داشت: شورای گفت‌وگوی استان اصفهان با حضور فعال استاندار و مدیران دولتی و برگزاری منظم جلسات همواره به عنوان بهترین شورای گفت و گوی استان‌ها شناخته شده است.

25 دی 1396
کد خبر : 11819
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
سید عبدالوهاب سهل آبادی لظهار داشت: شورای گفت‌وگوی استان اصفهان با حضور فعال استاندار و مدیران دولتی و برگزاری منظم جلسات همواره به عنوان بهترین شورای گفت و گوی استان‌ها شناخته شده است.

عبدالوهاب سهل‌آبادی -عکس: محمد علیمهدی

پنجاه و چهارمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با حضور استاندار، رئیس اتاق ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضا برگزار شد.

سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در این جلسه گفت: شورای گفت وگوی استان اصفهان با حضور فعال استاندار و مدیران دولتی و برگزاری منظم جلسات همواره به عنوان بهترین شورای گفت و گوی استان‌ها شناخته شده است.

وی با تقدیر از حضور کارشناسان و مسوولین سازمان‌های دولتی در جلسات کارشناسی شورا گفت: پیشنهادهای مطرح شده در صحن شورای گفت وگو پس از بحث و تبادل نظر در جلسات کارشناسی برای تصویب به شورا ارائه می‌شود.

رئیس اتاق اصفهان رویکرد سازمان امور مالیاتی در ارائه مشوق به ممیزان برای توافق با مودیان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: چنانچه مصوبات شورای گفت‌وگو که تجمیع نظرات بخش دولتی و خصوصی برای حل مشکلات است، در سازمان‌ها اجرایی شود بخش عمده‌ای از مسائل فعالان اقتصادی برطرف می‌شود.

محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و رییس شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی استان در این جلسه گفت: حضور نمایندگان بخش‌های فراگیر اقتصادی در شورا می‌تواند انعکاس دهنده نظرات اکثریت بخش خصوصی باشد.

وی تاکید کرد: نمایندگان بخش خصوصی شورای گفت وگو باید بتوانند مسائل اقتصادی را تحلیل و بررسی کنند و برای مسائل، راهکار اجرایی ارائه دهند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان همواره به عنوان یکی از استان‌های تاثیرگذار در فضای اقتصادی کشور شناخته شده است و مصوبات شورای گفت وگوی اصفهان باید درکشور تاثیرگذار باشد.

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس شورای اسلامی در این جلسه خواستار حضور نمایندگان بخش فولاد و معدن در شورای گفت وگو شد و گفت: استان اصفهان با تولید ۷۰ درصد فولاد کشور و یکی ازمراکز مهم معدنی نقش موثری در بخش معدن و فولاد دارد.

موضوعات :
در همین رابطه