رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق زنجان در اولین دوره آموزش کارآفرینان نسل فردا

تربیت نسل جدید کارآفرین و بازرگان جوان زیربنای توسعه است

غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق زنجان معتقد است تربیت نسل جدید کارآفرینان و بازرگانان جوان زیربنای هر توسعه است که باید از دوران کودکی بر روی نیروی انسانی سرمایه‌گذاری شود.

25 بهمن 1396
کد خبر : 12221
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مراسم اختتامیه دومین دوره بازرگانان کوچک و اولین دوره کارآفرینان نسل فردا، باهدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم اقتصادی، کارآفرینی، آموزش بازرگانی و دوره کار آفرینان نسل فردا با هدف ایده پردازی، خلاقیت و راه اندازی طرح کسب و کار در اتاق زنجان برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همکاریهای اتاق اصفهان و بالاخص آقای سهل آبادی، ریاست آن اتاق در برگزاری دوره ها گفت: با بهره گیری از تجربیات سال گذشته، دومین دوره بازرگانان کوچک و اولین دوره کارآفرینان نسل فردا در اتاق زنجان به پایان رسید.

غلامحسین جمیلی افزود: تربیت نسل جدید کارآفرینان و بازرگانان جوان زیربنای هر توسعه است که باید از دوران کودکی بر روی نیروی انسانی سرمایه‌گذاری کرد. تحقق چنین هدفی یکی از مهمترین گام­های اتاق است که خود را ملزم به  تربیت و تشویق ایده های نو و تربیت کارآفرین توانمند می داند.

 جمیلی به آئین برگزاری اختتامیه دوره بازرگانان کوچک و کارآفرینان نسل فردا که با حضور کارآفرینان و بازرگانان آینده و کوچکمان که با تلاش و همت خانواده های روشنفکر برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: اتاق در نظر دارد طی سالهای آینده با دفاع از طرح ها و ایده های نو و نهادینه کردن فرهنگ آموزش کودکان، زمینه ابراز وجودشان را فراهم کند تا از سنین کودکی و نوجوانی شاهد حضور پرشورشان در جهت ساختن آینده­ای پر افتخار برای ایران باشیم. همچنین حضور جوانان در جلسات مهم تجربه بسیار مثبتی برای آینده آنها خواهد بود.

در این مراسم از کتاب «من دوست دارم یک کارآفرین باشم» که به کوشش واحد آموزش و پژوهش اتاق زنجان با همکاری دکتر بابک مولایی، دانش آموخته ی دکتری مدیریت کسب و کار و دانش پژوه دکتری بازرگانی بازاریابی تالیف شده بود، رونمایی شد. کتاب مزبور با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با کارآفرینی، اهمیت و ایجاد انگیزه و شناساندن ویژگی های یک کارآفرین در قالب یک داستان جذاب و کاری نشان می دهد که چگونه می توان به کودکانمان اعتماد به نفس داده و کمک کنیم با آموزش و مشاوره در آینده تبدیل به یک کارآفرین نمونه شوند.

در پایان مراسم به شرکت کنندگان هر دو گروه دوره آموزشی گواهی پایان دوره توسط ریاست اتاق تقدیم شد.

موضوعات :
در همین رابطه