رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

در دیدار رئیس اتاق آبادان با سفیر عمان در تهران مطرح شد

ضرورت رفع مشکلات بانکی و حمل‌نقل در مسیر عمان به آبادان

مسعود خیاط زاده رییس اتاق آبادان با حضور در محل سفارت عمان با سعود بن احمد البروانی سفیر محترم عمان دیدار و بر رفع موانع تجارت میان آبادان و عمان تاکید کرد.

30 بهمن 1396
کد خبر : 12301
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مسعود خیاط زاده رییس اتاق آبادان با حضور در محل سفارت عمان با سعود بن احمد البروانی سفیر محترم عمان در کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

خیاط زاده در این دیدار ضمن دعوت مجدد از سعود بن احمد البروانی برای دیدار از آبادان، بر رفع مشکلات بانکی بازرگانان و فعالان اقتصادی آبادان و طرف های عمانی تاکید کرد.
خیاط زاده افزود: سعود بن احمد البروانی سفیر محترم کشور دوست و برادر عمان ضمن قبول دعوت ما برای بازدید دوباره از آبادان با هدف مشاهده توانمندی‌ها و دیدار با بازرگانان آبادانی از تلاش برای حل کامل برخی مشکلات بانکی موجود در مراودات تجاری طرفین سخن گفت.

در این دیدار همچنین در خصوص تسهیل حمل و نقل مسیرهای دریایی موجود به گونه‌ای که تجارت را سرعت بخشد، تبادل نظر شد و پیشنهادات اتاق آبادان در این خصوص به ایشان ارائه شد.
سعود بن احمد البروانی در این دیدار از مسعود خیاط زاده برای دیدار از کشور عمان دعوت به عمل آورد که مورد استقبال رییس اتاق آبادان قرار گرفت.
این دیدار با هدف پیگیری تفاهمات دیدار قبل رییس اتاق آبادان با اسعد الحسینی، رایزن اقتصادی سفارت عمان در تهران صورت گرفت.

موضوعات :
در همین رابطه