رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق ایلام

دستیابی به توسعه پایدار از مسیر دانشگاه می گذرد

شعبان فروتن، رئیس اتاق ایلام می گوید تعامل و ارتباط دو سویه دانشگاه و اتاق بازرگانی می تواند فرصت های جدیدی برای رونق اقتصادی منطقه ایجاد کند.

07 اسفند 1396
کد خبر : 12406
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در جریان نشست با رئیس دانشگاه ایلام گفت: دستیابی به توسعه پایدار و همه جانبه از مسیر دانشگاه می گذرد. دانشگاه می تواند نقشه راه مناسبی مبتنی بر یافته های علمی برای رونق اقتصادی منطقه ترسیم کند و بخش خصوصی نیز می تواند این مسیر را بپیماید.

شعبان فروتن بر ضرورت تعامل دو سویه دانشگاه و بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی این استان تاکید و بیان کرد: تعامل و ارتباط دو سویه دانشگاه و اتاق بازرگانی می تواند فرصت های جدیدی را برای رونق اقتصادی منطقه ایجاد کند.

فروتن گفت: این استان دارای ظرفیت های مناسبی در بخش های مختلف اقتصادی است که می طلبد با نگاه علمی، دقیق و عالمانه برای استفاده بهینه از این فرصت ها برنامه ریزی کرد.

رئیس اتاق ایلام با بیان اینکه اتاق از  آمادگی لازم برای همکاری و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه ایلام برخودار است، افزود: تلاش می شود در کنار برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای فعالان بخش خصوصی، کارهای تحقیقاتی و حتی همایش های سراسری مشترک با همکاری دانشگاه و اتاق بازرگانی در این استان انجام شود.

رئیس دانشگاه ایلام نیز در این نشست از هرگونه همکاری و انعقاد تفاهم نامه با اتاق ایلام استقبال کرد.

محمد علی اکبری گفت: دانشگاه در کنار بخش خصوصی خواهد بود و تلاش ما این است تا کارهای مشترکی برای توسعه همه جانبه منطقه به سرانجام برسانیم.

اکبری ادامه داد: درهای دانشگاه ایلام به روی فعالان بخش خصوصی باز است و ما از هرگونه کاری که منجر به رونق در فضای کسب و کار شود، استقبال می کنیم. همچنین در این نشست مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری بین اتاق و دانشگاه ایلام منعقد شود.

 

موضوعات :
در همین رابطه