رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی

پایگاه خبری اتاق ایران رونمایی شد

پایگاه خبری اتاق ایران در نشست امروز هیات نمایندگان از سوی مدیر روابط عمومی پارلمان بخش خصوصی رونمایی شد.

26 اردیبهشت 1395
کد خبر : 1266
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
پایگاه خبری اتاق ایران در نشست امروز هیات نمایندگان از سوی مدیر روابط عمومی پارلمان بخش خصوصی رونمایی شد.

محمدرضا عرب، مدیر روابط عمومی اتاق ایران - عکس: بهاره تقی آبادی

 پایگاه خبری اتاق ایران امروز یکشنبه در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی از سوی مدیر روابط عمومی پارلمان بخش خصوصی رونمایی شد.

محمدرضا عرب در نشست هیات نمایندگان اتاق ایران به تشریح فعالیت‌های رسانه‌ای اتاق برای انتشار دیدگاه‌های فعالان بخش خصوصی پرداخت.

وی گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به غیر از سایت رسمی خود که به زودی با طراحی جدید و در دو زبان فارسی و انگلیسی، رونمایی خواهد شد، دو پایگاه خبری فارسی و انگلیسی را راه اندازی کرده تا فعالیت رسانه‌ای خود را توسعه داده باشد.

 عرب اعلام کرد: با راه اندازی پایگاه خبری اتاق ایران، گام اول را برای فعالیت رسانه‌ای جدی برداشته‌ایم و قصد داریم در آینده خبرگزاری بخش‌خصوصی را در دستور کار قرار دهیم.

مدیر روابط عمومی اتاق ایران ادامه داد: پایگاه خبری اتاق ایران به عنوان صدای رسای بخش خصوصی قصد دارد دیدگاه‌ها و دغدغه فعالان اقتصادی را در جامعه مطرح کند تا در دوره پسابرجام که قرار است بخش‌خصوصی نقش موثرتری در میدان اقتصاد ایفا کند، از کمک این بازوی رسانه‌ای بهره ببرد.

به گفته عرب، اتاق ایران به عنوان مشاور سه قوه وظیفه دارد تا دیدگاه‌های کارشناسی و مطالبات بخش‌خصوصی را در جهت بهبود محیط کسب و کار به اطلاع مسوولان برساند به همین دلیل پایگاه خبری اتاق ایران این وظیفه را دنبال خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی اتاق ایران گفت:‌ این پایگاه خبری همچنین می‌تواند به عنوان مشاور بخش‌های مختلف اقتصادی کشور عمل کند چراکه مسائل روز اقتصاد و دیدگاه اقتصاددانان را نیز پوشش خواهد داد.

محمدرضا عرب گفت: پایگاه خبری اتاق ایران به عنوان یک کانال ارتباطی قوی در کنار سایر ابزارهای رسانه‌ای اتاق از جمله شبکه های اجتماعی، گامی برای اطلاع رسانی به روزتر و دقیق‌تر خواهد بود. همچنین از این طریق عدالت رسانه‌ای برای همه اعضای اتاق‌های سراسر کشور برقرار می شود چرا که می‌توانند دیدگاه‌های خود را از طریق این پایگاه مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: استودیوی رادیویی در کنار کانال تلگرامی اطلاع‌رسانی اتاق ایران نیز همراه با سایت و پایگاه اطلاع رسانی به عنوان رسانه‌های فعال بخش خصوصی عمل خواهند کرد.

پایگاه خبری اتاق ایران به زبان فارسی در آدرس  www.otaghiranonline.ir و به زبان انگلیسی در آدرس en.otaghiranonline.ir در دسترس است.

در همین رابطه