رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

با حضور امام جمعه ایلام

از خادمان ایستگاه صلواتی اربعین حسینی اتاق ایلام تجلیل شد

طی نشستی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام از خادمان ایستگاه صلواتی اربعین حسینی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام تجلیل شد.

27 اسفند 1396
کد خبر : 12759
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

امام‌جمعه ایلام در نشستی ضمن تجلیل از خادمان ایستگاه صلواتی اربعین حسینی اتاق ایلام، گفت: این خدمت‌رسانی مردمی در حالی شکل گرفت که استان ایلام از نظر زیرساخت‌های مختلف با کمبودهای جدی روبرو است و باید تلاش کنیم این مشکلات و کمبودها را جبران کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد نقی لطفی، امام‌جمعه ایلام تأکید کرد: اربعین حسینی ظرفیتی برای توسعه استان است و باید بتوانیم از این فرصت استفاده‌های معنوی و مادی بیشتری ببریم.

وی یکی از اصلی‌ترین نیازها را بهبود جاده‌های ارتباطی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای چهار خطه کردن بخشی از مسیر ایلام به مهران صورت گرفت که باید این مسیر تا پیش از اربعین سال آینده تکمیل شود.

پذیرایی روزانه اتاق ایلام از هشت هزار زائر اربعین حسینی

شعبان فروتن، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد: طی سه سال گذشته با راه‌اندازی ایستگاه صلواتی این اتاق، خدمات قابل‌توجهی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه شد.

وی تأکید کرد: با همکاری سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و جمعی از بازنشستگان نیروهای مسلح استان موکب اتاق بازرگانی روزانه حدود هشت هزار وعده غذایی در سه نوبت میان زائران توزیع کرد.

این فعال اقتصادی ابراز امیدواری کرد: در سال‌های آینده شاهد ارتقای خدمات‌رسانی به زائران از مرز بین‌المللی مهران خواهیم بود.

موضوعات :
در همین رابطه