رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری اتاق ایران نتایج جدیدترین تحقیقات بازاریابی دیجیتال را منتشر کرد

کدام شبکه اجتماعی برای تبلیغات تجاری سودآورتر است؟

60 درصد از بازاریابان دیجیتال تبلیغات شان را به فیس بوک می سپارند.

28 اردیبهشت 1395
کد خبر : 1298
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نشریه فوربز چند روز پیش فهرستی از با ارزش ترین برندهای سال 2015 را منتشر کرد. بر اساس این گزارش اپل با 154.1 میلیارد دلار با ارزش ترین برند است، و فیس بوک با 52.6 میلیارد دلار در جایگاه پنجمین برند ارزشمند قرار دارد. 

تحقیقات دیگری نیز هم زمان منتشر شده که شبکه های اجتماعی را از منظر جایگاهشان در بحث تبلیغات و بازاریابی رتبه بندی کرده است. در سال های اخیر با ترویج شبکه های اجتماعی مسائل بازاریابی نیز متحول شده اند. آمارها نشان می دهد رسانه های موبایلی اقبال بلندی نسبت به سایر رسانه ها میان مردم پیدا کرده اند و با توجه به برد جهانی آن ها، بازاریابان را برای تبلیغات تجاری به خود جذب کرده اند.

پایگاه داده پردازی استاتیستا با استفاده از گزارش های سازمان های معتبر تحقیقاتی اینفوگرافی را از وضعیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است:

وقتی بحث به تبلیغات تجاری در رسانه های اجتماعی می رسد، فیس بوک با اختلاف زیادی از بقیه شبکه ها گزینه اول است. بر اساس تحقیقاتی که پایگاه تحقیقاتی social fresh انجام داده است، محبوبیت اینستاگرام بین بازاریابان با سرعت زیادی رو به افزایش است تا جایی که به زودی می تواند توییتر را پشت سر بگذارد و جایگاه دوم را به دست آورد.

بر اساس آخرین گزارش درآمدی فیس بوک، هر ماه بیش از 200 هزار کسب و کار به اینستاگرام آگهی می دهند. با توجه به روند رو به افزایش این شبکه، تا 30 سپتامبر امکان آگهی دادن به اینستاگرام در 30 کشور جدید فراهم خواهد شد.

 

در همین رابطه