رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

در جلسه مشترک مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران و تشکل‌های آن بررسی شد

علل مقاومت در مقابل رتبه‌بندی و ریشه‌های آن

اولین نشست کارگروه تخصصی ICT با حضور نمایندگان سندیکاها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های فعال در این حوزه در مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران برگزار شد.

15 اردیبهشت 1397
کد خبر : 13337
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اولین نشست کارگروه تخصصی  ICT با حضور نمایندگان سندیکاها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های فعال در این حوزه در مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران برگزار شد.

در این جلسه امین‌الله فرهادی، مدیرعامل مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران با اشاره به تکالیف قانونی ضرورت تشکیل مرکز گفت: هیات رئیسه اتاق ایران و هیات مدیره مرکز رتبه‌بندی با هدف ایجاد فرهنگ رتبه‌بندی، شفاف‌سازی و حمایت از فعالان اقتصادی عضو اتاق برای اجرای قوانین عزم راسخ دارند.

سپس هر یک از اعضای کارگروه ضمن بیان دیدگاه‌های خود در زمینه اهمیت و ضرورت تعامل و همگرایی بیشتر، خواستار اتخاذ و تقویت راهکارهای مقابله با جریان‌های غیر شفاف و سهم خواه در این حوزه شدند. آن‌ها همچنین بر لزوم افزایش نقش خود در اقتصاد ملی و ارتقای شاخص‌های تخصصی حوزه ICT تأکید کردند.

در ادامه درباره وظایف کارگروه، طبقه‌بندی شاخص‌ها و لزوم رتبه‌بندی تخصصی در حوزه‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد. مقرر شد اعضای کارگروه شاخص‌های تخصصی حوزه‌های فعالیتی خویش را تهیه کنند تا در جلسه آتی مورد بررسی و تصویب نهایی قرار گیرد.

در همین رابطه