رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

در نشست معاون بین‌الملل اتاق ایران و رئیس آسوچم هند مطرح شد

لزوم سرمایه‌گذاری شرکت‌های هندی در منطقه آزاد چابهار

محمدرضا کرباسی، معاون امور بین‌الملل اتاق ایران و ساندیپ جاجودیا، رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی و صنعت هند (آسوچم) در اتاق ایران دیدار کردند.

25 اردیبهشت 1397
کد خبر : 13502
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 محمدرضا کرباسی، معاون امور بین‌الملل اتاق ایران و ساندیپ جاجودیا، رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی و صنعت هند (آسوچم) در اتاق ایران دیدار کردند.

در این ملاقات ساندیپ جاجودیا، رئیس آسوچم هند بر لزوم سرمایه‌گذاری شرکت‌های فعال هندی در منطقه آزاد چابهار و واردات مواد معدنی بالاخص منگنز و کرومه از ایران تأکید کرد.

محمدرضا کرباسی، معاون امور بین‌الملل اتاق ایران از آمادگی اتاق ایران برای معرفی تشکل‌های وابسته به این اتاق در موضوعات مواد معدنی، مالی و بانکی به طرف هندی خبر داد.

در نهایت قرار بر این شد با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل تشکل‌های فعال در امور بانکی، سرمایه‌گذاری و مواد معدنی با هیات آسوچم هند ملاقات کنند.

جاجودیا از اتاق ایران درخواست کرد که با شرکت‌های فعال هندی در همایش آسوچم هند که در سپتامبر 2018 در این کشور برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

در این ملاقات طرفین ضمن تأکید بر نقش اتاق‌های بازرگانی ایران و هند در توسعه و رشد روابط بین دو کشور، برای اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری به صورت عام و تخصصی و شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی توسط بخش خصوصی دو کشور اعلام آمادگی کردند.

هیات آسوچم هند طی سفر 4 روزه به ایران ملاقات‌هایی با مقام‌های مناطق آزاد، سازمان سرمایه‌گذاری، ایمیدرو و بانک پاسارگاد انجام دادند.

موضوعات :
در همین رابطه