رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

در نشست دبیران و کادر اجرایی اتاق‌های مشترک بازرگانی مطرح شد

ضرورت مشارکت جدی‌ اتاق‌های مشترک در فضای رسانه‌ای کشور

نخستین سمینار آموزشی و نشست مشترک دبیران و کادر اجرایی اتاق‌های مشترک از سوی معاونت بین‌الملل در اتاق ایران برگزار شد.

29 اردیبهشت 1397
کد خبر : 13549
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نخستین سمینار آموزشی و نشست مشترک دبیران و کادر اجرایی اتاق‌های مشترک از سوی معاونت بین‌الملل در اتاق ایران برگزار شد.

در این سمینار دبیران و کادر اجرایی 29 اتاق مشترک به صورت حضوری و همچنین مدیران امور بین‌الملل 15 اتاق شهرستان به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند.

در این نشست مبحث «مشتری مداری و جذب اعضاء در اتاق‌های بازرگانی» توسط وحید خدری کیا، مشاور عالی و مدرس بین‌المللی مدیریت، بازاریابی و فروش در این سمینار ارائه شد.

همچنین مدل ارزیابی مصوب هیئت رئیسه اتاق ایران با حضور محمدرضا کرباسی، معاونت امور بین‌الملل اتاق ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. از دبیران اتاق‌های مشترک خواسته شد تا در جریان فعالیت‌ها و عملکردهای خود بر موارد مطرح شده در مدل ارزیابی اهتمام داشته باشند.

محمدرضا عرب، مدیر روابط عمومی اتاق ایران نیز طی سخنانی بر ضرورت مشارکت جدی‌تر و پویاتر اتاق‌های مشترک در فضای خبری و رسانه‌ای تأکید کرده و به پرسش‌های دبیران اتاق‌های مشترک در این خصوص پاسخ داد.

 در پایان احمد میرمحمد صادقی، مدیر دفتر برنامه‌ریزی، طرح و پایش برنامه‌ها ضمن ارائه توضیحات در خصوص نقشه تقسیم کار فراگیر بخش خصوصی، به ابهامات و پرسش‌های دبیران اتاق‌های مشترک در خصوص چگونگی مشارکت در طرح نقشه تقسیم‌کار و ارائه پروژه‌ها پاسخ داد.

در همین رابطه