رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

همکاری مرکز ملی رتبه بندی اتاق ایران با سازمان بنادر و دریانوردی کلید خورد

رتبه‌بندی 2500 شرکت فوروادر در دستور کار قرار گرفت

مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران با سازمان بنادر و دریانوردی همکاری می‌کنند. محور اصلی این همکاری رتبه‌بندی 2500 شرکت فورواردر حوزه بنادر و دریانوردی است.

13 خرداد 1397
کد خبر : 13772
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران با سازمان بنادر و دریانوردی اعلام همکاری کردند. این نشست با حضور امین‌الله فرهادی، مدیر عامل و کارشناسان مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران در سازمان بنادر و دریانوردی به میزبانی بهزادیان، مدیر کل امور بندری سازمان مذکور  برگزار شد. در این نشست مقرر شد همکاری‌های لازم جهت تعیین شاخص‌های تخصصی ارزیابی شرکت‌های فعال در زمینه امور بندری و دریایی توسعه یابد.

بهزادیان با اشاره به بند 10 اساسنامه سازمان گفت: احراز صلاحیت شرکت‌های کارگزاری فعال در امور بندری و دریایی از وظایف سازمان است؛ به همین منظور نیاز است که شاخص‌های تخصصی متناسب با فعالیت‌های آنان تعیین و عملکرد مورد پایش قرار گیرد.

اواز مرکز ملی رتبه بندی اتاق ایران خواست تا در تدوین شاخص‌ها و انجام رتبه بندی شرکت‌های همکار، با سازمان بنادر و دریانوردی همکاری کند.

بهزادیان همچنین با تاکید بر رتبه بندی بیش از 2500 شرکت فورواردر اظهار داشت هر آنچه که برای احصاء شاخص‌های تخصصی مورد نیاز است در اختیار مرکز ملی رتبه بندی قرار خواهد گرفت تا بتوان هرچه سریعتر نسبت به ارزیابی و رتبه بندی شرکت‌های فعال در زمینه امور بندری و دریایی اقدام شود.

در همین رابطه