رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق اهواز خبر داد

هیات تجاری اتاق اهواز به صربستان می‌رود

پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و صربستان ۳۱ خرداد و یکم تیرماه در بلگراد پایتخت جمهوری صربستان برگزار می‌شود.

22 خرداد 1397
کد خبر : 13850
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

شهلا عموری، رئیس اتاق هواز با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار است که اتاق بازرگانی ایران این مسئولیت را به یکی از اتاق‌های استانی واگذار می کند. همزمان با برگزاری این اجلاس، بخش خصوصی به منظور تقویت روابط تجاری و بررسی خرید و فروش الکترونیکی نشست B2B با حضور فعالان تجاری و اقتصادی دو کشور برگزار خواهد کرد.

عموری با اشاره به اینکه اتاق اهواز به عنوان معین کشور صربستان تعیین شده، اضافه کرد: در همین راستا اتاق اهواز هیأتی تجاری - کارشناسی ۱۴ نفره در جهت تقویت و شناساندن فرصت‌های تجاری منطقه‌ای خوزستان اعزام می‌کند.

رئیس اتاق اهواز با اشاره به حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت دو کشور در اجلاس پانزدهم همکاری‌های اقتصادی ادامه داد: یک روز قبل از این اجلاس، در نشست تبادل پیشنهادها حاضر خواهم شد و به نمایندگی از بخش خصوصی از این پیشنهادها دفاع خواهم کرد.

بنابراین گزارش، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و سیدعلی بحرینی‌مقدم معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری خوزستان در این سفر حضور خواهد داشت.

گفتنی است، حجم مبادلات تجاری دو کشور در سال ۹۶، بیش از ۲۳ میلیون دلار عنوان شده و عمده اقلام صادراتی ایران به صربستان؛ خرما، روغن پایه معدنی، پلی استیرن، ظروف شیشه‌ای و پسته است.

موضوعات :
در همین رابطه