رادیو مجازی اتاق ایران - 3 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق شیراز خبر داد

آغاز واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش‌خصوصی در استان فارس

جمال رازقی، رئیس اتاق شیراز می گوید بیش از دو هزار طرح نیمه تمام دولتی در استان فارس وجود دارد که استان فارس آنها را دسته بندی کرده و آماده پذیرش گروه های علاقه مند به سرمایه گذاری در این زمینه است.

27 خرداد 1397
کد خبر : 13920
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق شیراز در گفت و گو با پایگاه خبری اتاق شیراز گفت: بعد از تصویب در شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی استان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس لیست جامع از پروژه های دولتی قابل واگذاری به بخش خصوصی را تهیه و دراختیار اتاق شیراز به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان قرار داده است.

جمال رازقی بیان کرد: اتاق شیراز بر اساس این لیست، پروژه های نیمه تمام دولتی استان را دسته بندی کرده و آماده پذیرش گروه های علاقه مند به سرمایه گذاری در این زمینه است.

رازقی با تاکید بر اهمیت مشارکت بخش خصوصی در به اتمام رسیدن پروژه های عمرانی استان افزود: در آئین نامه واگذاری طرح های دولتی به بخش خصوصی مواردی مطرح شده که شرایط بسیار خوبی را برای واگذاری و حتی مشارکت بخش خصوصی فراهم کرده است.

وی اظهارداشت: همچنین تسهیلات خوبی از سوی دولت برای واگذاری این پروژه ها به بخش خصوصی در نظر گرفته شده است که سرمایه گذاران استان در اجرای طرح پروژه های نیمه تمام دولت در استان ورود و مشارکت کنند.

رئیس اتاق شیراز افزود: کمیته ویژه واگذاری پروژه های نیمه تمام دولت به بخش خصوصی در اتاق شیراز تشکیل شده است که سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به این کمیته از جزئیات واگذاری ها و مشاوره بهره مند شوند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی استان فارس ظرفیتی منحصر به فرد است که اگر زمینه حضور و مشارکت آنها در اجرای طرح های نیمه تمام دولت به خوبی فراهم شود، شاهد اتفاق مهم و موثری در حوزه عمرانی فارس و جنوب کشور خواهیم بود.

رازقی عنوان داشت: بیش از دو هزار طرح نیمه تمام دولتی در استان فارس وجود دارد. باتوجه به وجود این طرح ها در استان و لزوم مشارکت بخش خصوصی استان در به اتمام رسیدن این طرح ها، ما دراتاق شیراز مقدمات این واگذاری ها را انجام داده ایم.

رئیس اتاق شیراز عنوان داشت: انتظار دولت، مدیریت و مشارکت بخش خصوصی در به پایان رساندن این طرح هاست که اتاق شیراز همت و تلاش همه جانبه خود را در پیشبرد و به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام دولت در استان به کار گرفته است.

در همین رابطه