رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

فراخوان مقاله

نخستین همایش ملی تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی 22 مرداد برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی تحت عنوان «تشکل‌های اقتصادی ایران، راهبران توسعه» با پذیرش مقاله در 6 محور، همزمان با روز ملی «تشکل‌ها و مشارکت‌های اقتصادی» برگزار می‌شود.

20 تیر 1397
کد خبر : 14282
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
نخستین همایش ملی تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی تحت عنوان «تشکل‌های اقتصادی ایران، راهبران توسعه» با پذیرش مقاله در 6 محور، همزمان با روز ملی «تشکل‌ها و مشارکت‌های اقتصادی» برگزار می‌شود.

ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. عکس: بهاره تقی‌آبادی.

نخستین همایش ملی تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی تحت عنوان «تشکل‌های اقتصادی ایران، راهبران توسعه» به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، 22 مردادماه هم‌زمان با روز ملی «تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی» برگزار می‌شود.

نقش انجمن‌های کسب‌وکار در توسعه‌ی اقتصادی ایران، مدیریت تضاد منافع و اجماع در تشکل‌های اقتصادی (راهبردها و تکنیک‌ها)، اهمیت سرمایه‌ اجتماعی در کارآمدی و تأثیرگذاری تشکل‌های اقتصادی، مبانی و اصول حکمرانی خوب در تشکل‌های کارفرمایی، تشکل‌های اقتصادی در شرایط تحریم (کارکرد و ظرفیت‌ها) و نقش تشکل‌های اقتصادی در گفت‌و‌گوی مؤثر دولت و بخش خصوصی، 6 محور نخستین همایش «تشکل‌های اقتصادی ایران، راهبران توسعه» اعلام شده‌اند.

استادان، پژوهشگران، دانشجویان و فعالان در حوزه تشکل‌ها و انجمن‌های کسب‌وکار که مایل به ارسال مقاله در محورهای نامبرده هستند تا پایان روز یکشنبه 31 تیرماه فرصت دارند، چکیده مقاله خود را که شامل عنوان دقیق مقاله، مشخصات کامل مؤلف یا مؤلفین به همراه سوابق تحصیلی و شماره تماس است، به نشانی societies@iccima.ir ارسال کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه این همایش، مهلت ارسال اصل مقالات، شنبه 5 مردادماه است و مقالات برگزیده پس از پایان همایش، در نشریه رسمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به چاپ خواهد رسید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه همایش به شماره 85732471 تماس بگیرند.

 

 

در همین رابطه