رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق مازندران

ارزش افزوده قیمت تمام شده تولید را افزایش می دهد

عبداله مهاجر دارابی، رئیس اتاق مازندران معتقد است ارزش افزوده ۱۰ درصد قیمت تمام شده تولید را افزایش می دهدپس باید این موضوع را بسیار جدی گرفت.

01 مرداد 1397
کد خبر : 14483
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

همایش تجلیل و تکریم از خادمان عرصه صنعت و معدن با حضور رئیس اتاق مازندران در محل این اتاق برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در این همایش با اشاره به مشکلات فراروی صنعتگران استان گفت: چهار هزار واحد صنعتی و تولیدی در استان فعالیت دارند و برای تعالی اقتصادی کشور و استان تلاش می کنند.

عبداله مهاجر دارابی افزود: شرایط امروز در حوزه صنعت و دیگر بخش ها و حوزه های اقتصاد سبب شده تا با مشکلات عدیده ای مواجه باشیم. اگر نگاه بر این است که بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در جنگ اقتصادی قرار گیرد باید حمایت های دوحانبه صورت گیرد.

مهاجردارابی ادامه داد: تولیدکننده باید حمایت دولت را لمس کند و اگر برای مشکلات ارزی تدبیر بهتری صورت می گرفت در جایگاه کنونی قرار نمی گرفتیم.

وی با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی به وظایف دولت و بخش خصوصی برای تحقق این شعار اشاره کرد و گفت: مشکلات بانکی از جمله مشکلات است و حمایت از کالای ایران با وامهای با سود بالا محقق نمی شود.

رئیس اتاق مازندران گفت: در جنگ اقتصادی چاره ای نداریم در کنار یکدیگر قرار گیریم و مشکلات را حل کنیم و در حال حاضر ارزش افزوده از جمله چالش ها است زیرا ارزش افزوده ۱۰ درصد قیمت تمام شده تولید را افزایش می دهد و این موضوع را باید بسیار جدی گرفت.

وی عنوان کرد: بخش خصوصی سربازان نظام و کشور به شمار می روند. ابزار تولید در دست دولت است و برای حل مشکلات باید استانداران را تام الاختیار کرد و اکنون واقعیت های جامعه به درستی به دولت منتقل نمی شود.

 

موضوعات :
در همین رابطه