رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

استاندار ایلام در جمع هیات رئیسه اتاق ایران

نقش بخش‌خصوصی در رونق اقتصادی قابل توجه است

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام می گوید نقش و کارکرد بخش خصوصی در رونق همه جانبه اقتصادی منحصر به فرد و تاثیرگذار است.

14 مرداد 1397
کد خبر : 14684
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اعضای هیات رئیسه اتاق ایران برای کلنگ‌زنی ساختمان جدید اتاق ایلام به این استان سفر کردند و نشست مشترکی با رئیس اتاق و استاندار این استان داشتند.

استاندار ایلام در این نشست بیان کرد: دولت از هرگونه فعالیت بخش خصوصی که منجر به رونق اقتصادی شود، استقبال و حمایت می کند. انتظار ما این است که با توجه به ظرفیت‌های موثر اتاق ایران، زمینه لازم برای جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف کشور و استان ایلام فراهم شود.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: استان ایلام ظرفیت های مناسبی برای جلب سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی دارد که امید است با همکاری اتاق ایران زمینه لازم برای تحقق این مهم فراهم شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام نیز در این نشست گفت: این استان به سبب شرایط و موقعیت جغرافیایی که ناشی از قرار گرفتن در مجاورت کشور عراق بوده یکی از قطب های صادرات کشور محسوب می شود.

شعبان فروتن افزود: توسعه صادرات غیرنفتی یکی از مهم ترین محورهای اصلی دستیابی به توسعه پایدار است که می طلبد زیرساخت های صادراتی در این استان بیش از پیش با حمایت دولتمردان تکمیل شود.

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز در این نشست تاکید کرد: بخش خصوصی در کنار سایر دستگاه های اجرایی به‌دنبال تحقق توسعه اقتصادی کشور است. اتاق‌ها در سراسر کشور نگاه خاصی به رونق همه جانبه کشور دارند و همواره در این زمینه مشاوره لازم را به قوای سه گانه ارائه می دهند.

شافعی بیان کرد: مهم ترین رویکرد ما این است که از تمامی ظرفیت های داخلی برای دستیابی به توسعه همه جانبه مناطق مختلف کشور استفاده بهینه شود.

موضوعات :
در همین رابطه