رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

معاون شریعتمداری خبر داد

بسته حمایت از صنایع کوچک و متوسط روی میز دولت

معاون وزیر صنعت می‌گوید بسته حمایت از صنایع کوچک و متوسط به هیات دولت ارسال شده و بعد از تصویب به مجلس می‌رود.

21 مرداد 1397
کد خبر : 14827
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
معاون وزیر صنعت می‌گوید بسته حمایت از صنایع کوچک و متوسط به هیات دولت ارسال شده و بعد از تصویب به مجلس می‌رود.

کارخانه تولید لامپ. عکس: ایرنا، مجتبی محمدی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارسال بسته حمایت از صنایع کوچک و متوسط به دولت خبر داد و گفت: لایحه حمایت از صنایع کوچک به دولت ارائه شده و پس از تصویب به مجلس می‌رود.

صادق نجفی در همایش توانمندی‌های صنایع کوچک که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، با بیان اینکه بیش از نود درصد صنایع کشور در قالب ۸۱هزار واحد صنعتی دارای پروانه از وزارت صمت مربوط به صنایع کوچک است، گفت: ۱۴۰۰واحد از صنایع کوچک هم‌اکنون در این نمایشگاه حضور دارند و در مقابل آنهایی که پمپاژ ناامیدی به اقتصاد و تولید می‌کنند، ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند که پاسخ بگیرند.

وی افزود: بر اساس سیاست‌های رئیس‌جمهور و وزیر صمت تا پای جان در خدمت صنایع هستیم و با دستور وزیر قرار است که در کنار صنایع کوچک باشند و در تمام عرصه‌ها از این صنایع دفاع خواهیم کرد.

معاون وزیر صنعت با بیان اینکه ده درصد از صنایع کوچک را صادراتی خواهیم کرد، گفت: لایحه حمایت از شرکت‌های مدیریت صادراتی را وزیر صنعت به‌زودی به دولت ارائه خواهد کرد و پس از طی مراحل قانونی به مجلس ارائه خواهد شد.

وی افزود: بسته حمایت از صنایع کوچک به وزارت صمت ارائه شده و برای تصویب به دولت خواهد رفت. پس ما در این میان حامی صنایع کوچک و متوسط خواهیم بود.

در همین رابطه