رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

اعضای کمیته مشترک بازرگانی ایران و دانمارک معرفی می‌شوند

در پی برگزاری نشست توجیحی کمیته مشترک بازرگانی ایران و دانمارک، معاونت بین الملل اتاق ایران اعلام کرد ظرف مدت یک هفته اعضای این کمیته را معرفی خواهد کرد.

23 مرداد 1397
کد خبر : 14870
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاون بین‌الملل اتاق ایران در نشست توجیحی کمیته مشترک بازرگانی ایران و دانمارک که ایران روز دوشنبه دوم مردادماه در اتاق ایران برگزار شد، سرمایه گذاری جهت تولید برند مشترک را یکی از زمینه‌های موجود جهت توسعه همکاری ها با دانمارک دانست.

محمدرضا کرباسی توسعه روابط اقتصادی با اروپا در شرایط کنونی را ضروری دانست و گفت: اعضای کمیته مشترک ایران و دانمارک با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به کمک اتاق ایران بیایند تا بتوان با اتحاد و همدلی داخلی تا حد ممکن به بهبود شرایط و تسهیل مناسبات تجارت خارجی کشور یاری رساند.

کرباسی در این نشست که با حضور فعالان بخش خصوصی برگزار شد اظهار امیدواری کرد با حضور و مشارکت فعال بخش خصوصی که سوابق و تجربه کافی در همکاری با کشور دانمارک داشته اند، بتوان گام مثبتی در راه بهبود مناسبات تجاری دو کشور و تسهیل فعالیت های تجاری برداشت.

در نشست توجیحی کمیته مشترک بازرگانی ایران و دانمارک، حاضران سوابق و حوزه های فعالیت خود را معرفی کرده  و مقرر شد ظرف مدت یک هفته اعضای کمیته انتخاب و به جامعه اقتصادی کشور معرفی شوند.

در همین رابطه