رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

در نشست کمیسیون گردشگری اتاق ایران اعلام شد

رویداد انتخاب برترین‌های گردشگری کشور بهمن‌ماه برگزار می‌شود

نخستین نشست هم اندیشی انتخاب برترین‌های گردشگری ایران در سال 1397 و نحوه اهدای جایزه گردشگری «راه بلد» روز دوشنبه، ۲۲ مردادماه در محل اتاق ایران برگزارشد. این رویداد در بهمن‌ماه امسال همزمان با با برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران برگزار می‌شود.

25 مرداد 1397
کد خبر : 14922
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نخستین نشست هم اندیشی انتخاب برترین‌های گردشگری ایران در سال 1397 و نحوه اهدای جایزه گردشگری «راه بلد» روز دوشنبه، ۲۲ مردادماه با حضور رئیس و اعضای کمیسون گردشگری اتاق ایران، نمایندگان کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری، انجمن تخصصی خوراک و نوشیدنی، انجمن مدیریت کیفیت ایران، مدیران آژانسهای مسافرتی و فعالان و کارشناسان حوزه گردشگری در محل اتاق ایران برگزارشد.

حاضران در جلسه، برگزاری رویداد انتخاب برترین‌های گردشگری ایران را زمینه‌ساز افزایش کیفیت خدمات در حوزه گردشگری دانستند و بر تدوین کارشناسی شاخص ها و ضوابط انتخاب برترین‌ها تاکید کردند.

همچنین توجه به حوزه‌های نوآوری، کارآفرینی، استارتاپها، محیط زیست، برندسازی، مشتری مداری، سفرنویسی و توسعه صنایع دستی و خانگی، لازمه برگزاری موفق و متفاوت این رویداد عنوان شد.

احمد اصغری قاجاری، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران با اعلام حمایت همه جانبه این کمیسیون از برگزاری رویداد راه بلد، اجرایی شدن این مراسم را امیدوار کننده و انگیزه بخش برای فعالان عرصه گردشگری در بخش خصوصی دانست.

اصغری قاجاری با اشاره به اینکه تمام کاندیداهای دوره دوازدهم ریاست جمهوری، در برنامه‌های خود بر توسعه گردشگری تاکید داشتند، افزود: برگزاری مراسم برترینهای گردشگری در کشور مزیت‌ها و ویژگی‌هایی را در پی خواهد داشت که امیدواریم انگیزه و روحیه برای فعالان عرصه گردشگری ارتقا یافته و موجبات رقابت بیشتر در راستای کسب و کار را فراهم آورد.

او تصریح کرد: کمیسیون گردشگری اتاق ایران به همراه کمیسیون های گردشگری اتاق‌های استانی، تمام تلاش خود را در حمایت از این حوزه به کار می‌بندد.

در این نشست، انصاری، از متولیان برگزاری رویداد انتخاب برترین‌های گردشگری اظهار کرد: مجوزهای لازم برای برگزاری این مراسم از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اخذ شده است و با برگزاری این رویداد، بخش خصوصی برای اولین بار به بهترینهای حوزه گردشگری جایزه اهدا خواهد کرد.

او گفت: در این ارزیابی، بر اساس تقسیمات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کشور به 5 منطقه تقسیم شده و با تشکیل کمیته های داوری از متخصصین هر رشته در صنعت گردشگری، معیارهای ارزیابی و شاخصه‌های مورد سنجش تدوین شده است.

در این نشست از تندیس جایزه گردشگری راه بلد رونمایی شد.

جشن اهدای جایزه گردشگری راه بلد، با حمایت و همراهی کمیسیون گردشگری اتاق ایران و همکاری دست‌اندرکاران حوزه گردشگری، در بهمن ماه سال جاری هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران برگزار خواهد شد.

در همین رابطه