رادیو مجازی اتاق ایران - 1 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق سمنان در نشست مشترک با مدیرکل امور مالیاتی استان مطرح کرد

ضرورت آشنایی بازرگانان با قوانین و دستورالعمل‌ها

علی اصغر جمعه ای، رئیس اتاق سمنان می گوید بازرگانان باید با قوانین و دستورالعمل ها آشنایی کامل داشته باشند، عدم آگاهی از قوانین باعث روبرو شدن صاحبان مشاغل با جریمه های مالیاتی است.

05 شهریور 1397
کد خبر : 15076
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نشست مشترک مدیر کل امور مالیاتی سمنان با رئیس اتاق استان با هدف بررسی مشکلات فعالین اقتصادی در محل اتاق سمنان برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در این نشست گفت:اتاق بازرگانی این آمادگی را دارد تا جلسات ادواری را با مدیران امور مالیاتی با حضور فعالین اقتصادی برگزار کند. 

علی اصغر جمعه ای ادامه داد: بازرگانان باید آشنایی کامل با قوانین و دستورالعمل ها داشته باشند، عدم آگاهی از قوانین باعث شده که متاسفانه صاحبان مشاغل با جریمه های مالیاتی روبرو بشوند.

جمعه ای برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با موضوع مالیاتی با همکاری طرفین را سودمند خواند و گفت: تا کنون دوره های آموزشی متعددی در اتاق سمنان برگزار و این فرصت در اتاق بازرگانی فراهم شده تا فعالین اقتصادی از کارگاههای آموزشی  بهره لازم را ببرند.

بی نیاز، مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان خدمات رسانی به مودیان را مهم بر شمرد و گفت:از ابتدای شهریور سال جاری سرپرستی هیات های حل اختلاف در قالب جدید و نوینی مدیریت خواهد شد

وی ادامه داد: واحد سرپرستی هیات های حل اختلاف این آمادگی  را دارد تا نظارت خود را بر سطح استان پررنگ تر و روابط کاری را تسهیل کند.

در این نشست مسائلی مانندارائه فیش پرداخت ضمیمه فاکتور، ارتباط مالیاتی شرکت های خصوصی با شرکت های پیمانکاران دولتی ، نحوه تنظیم مالیات بر مبنای بارنامه و عملکرد فصلی ماده 169 ( فصلی ) مورد بحث و تبادل قرار گرفت.

 

موضوعات :
در همین رابطه