رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق سمنان در جشن مهر جامعه نیکوکاری ابرار

تحصیل همراه با مهارت یک ضرورت است

جامعه نیکوکاری ابرار با اهداء بورس تحصیلی به دانش آموزان مستعد در اتاق ایران تشکیل‌شده و موفق شده دفاتر خود را در استان‌ها دایر کند.

01 مهر 1397
کد خبر : 15441
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

آئین تکریم از دانش آموزان مستعد توسط جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در این اتاق برگزار شد.

رئیس اتاق سمنان در این نشست گفت: اتاق‌ها از دیرباز نقش مسئولیت‌های اجتماعی در جامعه را مهم ارزیابی می‌کردند و توانسته‌اند تاکنون خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه کنند.

علی‌اصغر جمعه‌ای ادامه داد: جامعه نیکوکاری ابرار با اهداء بورس تحصیلی به دانش آموزان مستعد در اتاق ایران تشکیل‌شده و موفق شده دفاتر خود را در استان‌ها دایر کند.

جمعه‌ای اضافه کرد: تاکنون بیش از هفتاد بورس تحصیلی به دانش آموزان مستعد از طریق جامعه نیکوکاری ابرار استان سمنان اعطا شده است. باهمت جامعه نیکوکاری تعداد 200 ملزومات تحصیل به دانش آموزان استان اهدا خواهد شد.

رئیس اتاق سمنان از دانش آموزان درخواست کرد: تحصیل را برای مهارت و دانش بیاموزند، انتظار کارمندی و پشت میز نشستن را در آینده نداشته باشند.

دستورانی، مدیرکل آموزش پرورش استان سمنان نیز در این نشست گفت: جامعه نیکوکاری ابرار نماد همبستگی و مهربانی است. مهر امسال فرصتی است تا مهربانی‌ها را به اشتراک گذاشته و مشق مهر را از محرم بیاموزیم.

دستورانی ادامه داد: امروز بهترین‌ها در جامعه نیکوکاری ابرار می‌درخشند و چه خوب است که این دانش‌آموختگان فردای ایران را به روشنایی بسازند.

دفتر جامعه نیکوکاری ابرار از سال 1392 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان تأسیس‌شده و توانسته است تاکنون بیش از هفتاد بورس تحصیلی را به دانش‌آموختگان اعطا کند.

موضوعات :
در همین رابطه