رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

مدرسه روستای حشمر کرمانشاه به همت اتاق کرمان به بهره‌برداری رسید

مدرسه سه کلاسه روستای زلزله زده "حشمر" ثلاث باباجانی که به همت اتاق کرمان بازسازی شده بود، همزمان با اولین روز از ماه مهر به بهره‌برداری رسید.

02 مهر 1397
کد خبر : 15468
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مدرسه سه کلاسه روستای زلزله زده "حشمر" ثلاث باباجانی که به همت اتاق کرمان بازسازی شده بود، همزمان با اولین روز از ماه مهر به بهره‌برداری رسید.

این مراسم همزمان با آغاز سال تحصیلی 97_98 و با حضور جمعی از مسئولین استان کرمانشاه و نمایندگانی از اتاق کرمان در روستای زلزله زده حشمر ثلاث باباجانی برگزار شد. 

صادق خدادادی، فرماندار ثلاث باباجانی  از خیرین اتاق کرمان برای ساخت این مدرسه قدردانی کرد و افزود: مدرسه این روستا در جریان زلزله آسیب دیده و امروز با همکاری اتاق شاهد بازسازی آن هستیم.

امیری، دبیرکل اتاق کرمان نیز با اشاره به بهره برداری از مدرسه روستای حشمر، گفت: خدا را شاکریم که این مدرسه در ابتدای سال تحصیلی جدید به بهره برداری رسید.

وی از حمایت های فعالان اقتصادی کرمان چه در ساخت این مدرسه و چه در کمک های غیر نقدی در زمان زلزله به این منطقه یاد کرد و افزود: حدود 220میلیون تومان برای ساخت مدرسه ،60 میلیون تومان مواد غذایی از طریق ارومیه و حدود 600 میلیون تومان مواد غذایی، البسه و مواد شوینده به مناطق زلزله زده ارسال شده که در مجموع حدود 800 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی از طریق اتاق کرمان به این استان ارسال شده است.

 

کرمی، سرناظر اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز گفت: این مدرسه سه کلاسه 120 متر مربع زیربنا دارد و با اعتبار اولیه 170 میلیونی که اتاق کرمان تقبل کرده به بهره برداری رسید. تمام آیین نامه های ساختمان در این پروژه رعایت شده و در برابر زلزله بسیار مقاوم است.

در همین رابطه