رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

حضور نمایندگان بخش خصوصی در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور

فعالان بخش خصوصی به منظور معرفی اکوسیستم سرمایه گذاری ایران در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور ( Kish Invex 2018) شرکت می‌کنند.

30 مهر 1397
کد خبر : 15942
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

فعالان بخش خصوصی به منظور معرفی اکوسیستم سرمایه گذاری ایران در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور ( Kish Invex 2018) شرکت می‌کنند.

مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش امروز بعدازظهر برگزار می‌شود. در این همایش برای نخستین بار اتاق های استانی و اتاق های مشترک بازرگانی در قالب پاویون اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران مشارکت دارند.

همزمان با این نمایشگاه و همایش، پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه نیز برگزار می شود.

همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور  در قالب چندین نشست تخصصی به منظور معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری کشور برگزار می شود. در این راستا چهارشنبه دوم آبان ماه نشستی مشترک بین اتاق ایران و وزارت امور خارجه در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.موضوع این نشست بررسی نحوه همکاری شرکت های ایرانی با بنگاه های کوچک و متوسط خارجی در شرایط تحریم است.

محورهای اصلی این نشست نیز شامل ضرورت به کار گیری سیاست در خدمت اقتصاد در ایران، تشریح ضرورت و نحوه همکاری تجاری با واحدهای کوچک و متوسط خارجی در شرایط تحریم، بررسی آخرین وضعیت روابط مالی و بانکی بین ایران و سایر کشورها از جمله اتحادیه اروپا، ارائه آخرین وضعیت ایران در عضویت کنوانسیون های بین المللی مانند شبکه کسب وکار اروپا،بررسی لیست واحدهای کوچک و متوسط اروپایی آماده برای همکاری با ایران در شرایط تحریم و نقش سفارتخانه های داخلی و خارجی در توسعه روابط تجاری ایران در سطوح بین المللی، می شود.

پاویون اتاق ایران از ۳۰ اتاق استانی، ۱۵ اتاق مشترک بازرگانی و ۲ تشکل بالادستی تشکیل شده و هدف آنها از این حضور تشریح اکوسیستم سرمایه گذاری ایران به صورت کلی و هر یک از استان های کشور برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

در همین رابطه