رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق بندرعباس

مسئولان باید به نقش اقتصادی هرمزگان نگاه ویژه داشته باشد

محمدامین صباغی زاده، رئیس اتاق بندرعباس می‌گوید با توجه به موقعیت استان هرمزگان از حیث تجاری و فعالیت تجار در این استان، مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به بندرعباس داشته باشند.

18 آذر 1397
کد خبر : 16330
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

جلسه هم‌اندیشی فعالان اقتصادی اتاق بندرعباس و اصناف با حضور جانشین سازمان بسیج اصناف و تجار کشور و فعالان حوزه اصناف برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس در این جلسه با بیان اینکه بسیج سند افتخار کشور است، گفت: آبادانی کشورمان در تمامی عرصه‌ها و آرامشی که امروز بر جامعه و بازار حاکم است، مرهون تلاش بسیج است.

محمدامین صباغی زاده افزود: با توجه به موقعیت استان هرمزگان از حیث تجاری و فعالیت تجار در این استان، مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به بندرعباس داشته باشند.

صباغی زاده ادامه داد: تجار در حالی به فعالیت خود در استان ادامه می‌دهند که شرایط برای آنها با توجه به تحریم‌ها و بروکراسی‌های اداری بسیار سخت است. همه مسئولان باید ارزش و اعتبار خاص و بیشتری برای تجار و کسبه که حقوق قانونی خود را پرداخت می‌کنند، قائل شوند.

وی با بیان اینکه ریشه و پایه مالیاتی فعالان اقتصادی هرمزگان بسیار بالاست، گفت: مالیات یکی از دغدغه‌های مهم فعالان اقتصادی محسوب می‌شود که امید است در این زمینه تعامل بیشتری با اداره کل امور مالیاتی استان انجام پذیرد.

نبض اقتصادی پایتخت کشور در هرمزگان است

در ادامه جانشین سازمان بسیج اصناف و تجار کشور در بیان اهمیت جایگاه استان هرمزگان گفت: نبض اقتصادی پایتخت کشور در هرمزگان است و مسئولان باید به نگاهشان به این استان خاص و ویژه باشد.

حیدری اظهار کرد: همه باید استراتژی توسعه اقتصادی کشورمان را مدنظر داشته باشد. بسیج امروز در حوزه‌های مختلف و ازجمله به لحاظ اقتصادی و اشتغال‌زایی موفق عمل کرده است و بسیج و تفکر بسیجی موجب رشد و تعالی در عرصه‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه امید ما به پارلمان بخش خصوصی است، بیان داشت: وقتی حرف از بخش خصوصی زده می‌شود منظور تنها دو بخش است که شامل اتاق بازرگانی و اتاق اصناف می‌شود و ما امیدواریم دولت از دخالت در امور اقتصادی بخش خصوصی پرهیز کند.

وی تأکید کرد: در همایش آتی اندیشه‌ورزان، محور اصلی، مطالبه گری کاهش مالیاتی فعالین اقتصادی کشور است که امید است نتیجه مطلوبی حاصل شود.

در همین رابطه