رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

باهمکاری اتاق ایران و موسسه SBH آلمان

کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم آموزش شغلی دوگانه برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم آموزش شغلی دوگانه؛ چالش‌ها و فرصت‌ها در اتاق ایران برگزار شد. هدف از این سمینار آموزشی، آشنایی بنگاه‌های اقتصادی با فناوری‌ها و دانش روز در رشته‌های کاری مختلف بود که با همکاری موسسه SBH آلمان صورت گرفت.

03 آذر 1397
کد خبر : 16444
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

به دنبال توافق اتاق ایران با موسسه SBH آلمان و سازمان فنی و حرفه‌ای، «کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم آموزش شغلی دوگانه فرصتی برای دستیابی به اقتصادی پویاتر، 28 و 29 آبان به میزبانی اتاق ایران برگزار شد.

هدف از برگزاری این کنفرانس جذب و تشویق بنگاه‌های اقتصادی به دریافت دانش و مهارت‌های روز و بررسی سیستم آموزش شغلی آلمان و آشنایی با زیرساخت‌های آموزشی در این کشور بود.

ارائه این کنفرانس را یورگن کلینگ بایل، مدیر روابط بین‌الملل بنیاد آموزش و مهارت آلمان (SBH) به عهده داشت.

در روز اول کنفرانس بررسی نظام آموزش شغلی با موضوعات تأیید شده مشاغل، مدت زمان دوره آموزشی، تعریف شغل، سیلابس آموزشی، شرایط و محتوای امتحانات مطرح شد و در ادامه به بررسی و توضیح مزیت این نظام برای بنگاه‌های اقتصادی و همچنین تبیین نقش بنگاه‌های اقتصادی، مدارس فنی حرفه‌ای و اتاق در این نظام پرداخته شد.

در روز دوم کنفرانس، چگونگی تطبیق آموزش شغلی با توجه به شرایط فنی و اقتصادی و دستاوردهای پروژه همکاری آموزش شغلی دوگانه ایران و آلمان مورد توجه قرار گرفت.

موضوعات :
در همین رابطه