رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه منتشر کرد

فراخوان ثبت‌نام در دوره مدیریت استراتژیک صادرات

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه برای برگزاری دوره مدیریت استراتژیک صادرات فراخوان داده است. این دوره در روزهای 11 و 18 آذرماه، از ساعت 14 تا 18 (دو جلسه 4 ساعته) در محل اتاق ایران، با حضور دکتر محمود استقلال، دکترای مدیریت اجرایی کسب‌وکار از دانشگاه بوردوی فرانسه برگزار خواهد شد.

06 آذر 1397
کد خبر : 16488
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه، دوره مدیریت استراتژیک صادرات را با تدریس دکتر محمود استقلال، دکترای مدیریت اجرایی کسب‌وکار از دانشگاه بوردوی فرانسه برگزار می‌کند. دکتر استقلال عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی و مشاور صادراتی اتاق ایران است.

بر اساس فراخوانی که از سوی بخش آموزش اتاق ایران و فرانسه منتشر شده، این دوره در روزهای 11 و 18 آذرماه 1397، از ساعت 14 تا 18 (دو جلسه 4 ساعته) در محل اتاق ایران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان اعم از اعضای اتاق و افراد غیر عضو قادرند برای حضور در این دوره ثبت‌نام کنند.

سرفصل‌های این دوره عبارت‌اند از:

  • بررسی دلایل و اهداف انجام صادرات با مروری بر شرایط کنونی صادرات کشور
  • آشنایی با اصول مدیریت صادرات با بررسی نحوه تعیین محصولات و فعالیت‌های مناسب برای صادرات
  • بررسی نحوه تعیین چشم‌انداز و اهداف صادراتی برای شرکت
  • بررسی مدل پیشنهادی استراتژیک برای صادرات و انتخاب بازار هدف
  • بررسی عوامل مؤثر در اولویت‌بندی بازارهای هدف
  • مروری بر راهبردهای ورود به بازارهای هدف و نحوه شناخت همکاران تجاری و مشتریان

طبق اعلام اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه، دوره مدیریت استراتژیک صادرات در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به نشانی خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی، شماره ۱۷۵ برگزار می‌شود و شهریه شرکت در آن برای اعضای اتاق 280هزار تومان و برای افراد غیرعضو 520هزار تومان است.

در پایان این دوره، مدرک حضور در دوره به شرکت‌کنندگانی که سه‌چهارم زمان دوره راه حضور داشته باشند ارائه می‌شود و خلاصه فایل ارائه شده (به زبان انگلیسی) نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

مهلت ثبت‌نام در این دوره، تا پایان وقت اداری چهارشنبه هفتم آذرماه ۱۳۹۷ تعیین شده و متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۴۹۱۴۲۷ -۸۸۴۹۱۴۹۱ داخلی 2، بخش آموزش اتاق ایران و فرانسه، سرکار خانم عباسی تماس بگیرند.

موضوعات :
در همین رابطه