رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق شهرکرد در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه

عوامل مربوط به حوزه تولید و صادرات مورد حمایت قرار گیرند

سید محمد رضا سید نبوی، رئیس اتاق شهرکرد می‌گوید با توجه به فشارهای خارجی بر چرخه تولید و مشکلاتی که پیش روی صادرکنندگان وجود دارد، دستگاه های اجرایی نباید با برخی کارها باعث رکود تولید و در نتیجه بیکاری شوند.

18 آذر 1397
کد خبر : 16662
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی در استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، رئیس اتاق شهرکرد و مدیریت شعب بانک‌های عامل در محل سالن جلسات اتاق شهرکرد برگزار شد.

در این جلسه بانک‌های عامل از میزان پرداخت تسهیلات به تفکیک سرفصل‌های مشخص شده در نظام‌نامه‌های ریالی و ارزی صندوق توسعه ملی گزارش‌های خود را ارائه دادند و به‌منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی در استان هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد در این جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از تعدیل نیروی انسانی واحدهای تولیدی، باید از طرح‌های توسعه این واحدها حمایت کنند و حتی و در برخی مواقع با نادیده گرفتن برخی از قوانین دست و پاگیر به درخواست آنان پاسخ مثبت دهند.

سید محمدرضا سید نبوی، به مشکلات بین‌المللی موجود در عرصه صادرات اشاره و افزود: با توجه به فشارهای خارجی بر چرخه تولید و مشکلاتی که پیش روی صادرکنندگان به وجود آمده است، دستگاه‌های اجرایی نباید با برخی کارها باعث رکود تولید و درنتیجه بیکاری شوند.

به عقیده سید نبوی، سرمایه‌گذاران نباید دغدغه‌ای جز تولید داشته باشند و ازاین‌رو همه عوامل مربوط به حوزه تولید و صادرات باید مورد حمایت قرار گیرند.

ملک محمد قربان، پور مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری نیز در این جلسه با اشاره به میزان منابع صندوق توسعه ملی در سطح کشور خواستار تعامل و همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی جهت افزایش سهم استان از صندوق شد.

موضوعات :
در همین رابطه