رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

فراخوان عضویت در هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و بلژیک

معاونت بین‌الملل اتاق ایران با انتشار اطلاعیه ای از فعالان بخش خصوصی دعوت کرد برای حضور در هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و بلژیک، درخواست‌های خود را به اتاق ایران ارسال کنند.

10 دی 1397
کد خبر : 17011
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاونت بین‌الملل اتاق ایران با انتشار اطلاعیه ای از فعالان بخش خصوصی دعوت کرد برای حضور در هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و بلژیک، درخواست‌های خود را به اتاق ایران ارسال کنند.

طبق این اطلاعیه ترکیب هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و بلژیک با برگزاری انتخابات و در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این اتاق تعیین خواهد شد. این جلسه یکشنبه 14 بهمن‌ماه ساعت 14 در طبقه هشتم اتاق ایران برگزار می شود.

شرایط رای دهی در مجمع عمومی و انتخابات به شرح زیر اعلام شده است:

1.      دارا بودن کارت بازرگانی یا کارت عضویت معتبر اتاق ایران یا اتاق تعاون

2.      سابقه حداقل سه ماه عضویت در اتاق مشترک در ادوار مختلف (در مورد نامزدهای انتخابات هیئت مدیره حداقل باید سابقه یکسال عضویت در اتاق مشترک داشته باشند).

3.      پرداخت حق عضویت سال 98-97 (دارا بودن فیش واریزی به حساب اتاق ایران یا به حساب اتاق مشترک).

اعضای واجد شرایط متقاضی نامزدی هیات مدیره می توانند حداکثر تا تاریخ 3 بهمن‌ماه 1397درخواست نامزدی هیات مدیره را به صورت مکتوب به معاونت بین‌الملل اتاق ایران ارسال کنند.

همچنین اعضای واجد شرایط جهت تمدید عضویت نیز می توانند حداکثر تا تاریخ 3 بهمن‌ماه 1397 نسبت به واریز مبلغ 7.500.000 ریال (معادل هفتصد و پنجاه هزار تومان) به شماره حساب 1515115115 اتاق ایران،  بانک ملت  شعبه شرکت نفت،  اقدام و فیش واریزی را به شماره فکس 88825111 ارسال کنند. 

لازم به تاکید است درخواست های مربوط به نامزدی هیات مدیره یا تمدید عضویت که بعد از تاریخ 3 بهمن‌ماه 1397در دبیرخانه اتاق ایران به ثبت رسیده باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

فعال‌سازی دوباره اتاق مشترک بازرگانی ایران و بلژیک از شهریورماه امسال در دستور کار اتاق ایران قرار گرفته است.

موضوعات :
در همین رابطه