رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق سمنان در نشست مشترک با فرماندار مهدی‌شهر مطرح کرد

ضرورت نگاه ویژه به گردشگری در شهرستان مهدی‌شهر

علی اصغر جمعه ای، رئیس اتاق سمنان می‌گوید: با توجه به ظرفیت های گردشگری، فرهنگی، منابع طبیعی و مناطق بکر مهدی‌شهر، جا دارد کمپ گردشگری در این منطقه احداث شود و مسئولان نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

19 دی 1397
کد خبر : 17155
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در نشست مشترک با فرماندار مهدی‌شهر توانمندی بخش گردشگری شهرستان مهدی‌شهر را مهم بر شمرد و گفت: مهدی‌شهر ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی و منابع طبیعی بسیار زیاد دارد.

علی اصغر جمعه‌ای ادامه داد: با توجه به مناطق بکر این شهر جا دارد کمپ گردشگری در این منطقه احداث شود و مسئولان نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

جمعه‌ای فرهنگ ایل عشایری این منطقه را یکی از پتانسیل های سرمایه گذاری دانست و اضافه کرد: فرهنگ و آداب و رسوم مردمان این منطقه می تواند توجه گردشگران داخلی و خارجی را به این منطقه جلب کند.

وی از تعامل کمیسیون گردشگری اتاق سمنان با اتاق های مشترک بازرگانی دیگر کشورها خبر داد و بیان کرد: کمیسیون گردشگری اتاق توانسته تعاملات بسیار خوبی با تورلیدرهای بین‌المللی برقرار کند.

مهدیشر می‌تواند جذب توریسم را در سطح بین‌المللی داشته باشد

در ادامه فرماندار شهرستان مهدیشهر نیز از آمادگی سرمایه پذیری شهرستان در بخش گردشگری خبر داد و اظهار داشت: شهرستان مهدیشر می تواند جذب توریسم را در سطح بین المللی داشته باشد

حسن ارگی خاطر نشان کرد: طبیعت منحصر بفرد، وجود سرمایه های اجتماعی و تمرکز واحدهای صنعتی در این محدوده جغرافیایی توانسته این شهرستان را در مینه های مختلف متمایز و شاخص کند.

وی ادامه داد: صنایع بزرگ و تاثیر گذاری در شهرستان مهدیشهر متمرکز هستند. این صنایع توانسته اند سهم اشتغال مثبتی را به خود اختصاص بدهد.

موضوعات :
در همین رابطه