رادیو مجازی اتاق ایران - 3 اردیبهشت 1403

با برگزاری انتخابات

اعضای هیأت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران مشخص شدند

اعضای هیأت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران با برگزاری انتخابات، همزمان با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و عادی این اتحادیه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مشخص شدند.

02 بهمن 1397
کد خبر : 17327
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مجمع عمومی فوق العاده و عادی اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران دوشنبه اول بهمن‌ماه 1397 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

در این مجمع علاوه بر انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان، اساسنامه اتحادیه با اکثریت آراء به تصویب رسید.

در این نشست، نادر سیف، معاون تشکل‌های اتاق ایران یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی کشورها را کمیت و کیفیت تشکلی کشورها برشمرد و تأکید کرد: در حال حاضر بیش از 200 تشکل ملی اقتصادی و بالغ‌بر 230 تشکل استانی زیرمجموعه اتاق ایران هستند که دستاورد مطلوبی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: بررسی وضعیت تشکل‌های اقتصادی کشور، نشان می دهد که در جهت دستیابی به یک جامعه تشکلی توانمندتر و تأثیرگذارتر، ضروری است که معیارهای حکمرانی با دقت و حساسیت بیشتری توسط فعالان تشکلی کشور مورد توجه قرار گرفته و تشکل‌ها برای تحقق این ویژگی‌ها برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

سیف با اشاره به ویژگی های تشکل‌های موفق افزود: یکی از بارزترین ویژگی‌های  مشترک تشکل های موفق، وجود اعضای فعال است. در تشکل‌هایی که تحت یک حکمرانی خوب اداره می‌شوند، بدون تردید اعضای آن مشارکتی فعال در تصمیم‌گیری‌ها و کارکردهای صنفی خود دانسته و این مشارکت غالبا از طریق ایفای نقش اعضا در کمیته‌ها و کمیسیون‌های مرتبط شکل می‌گیرد.

ادامه جلسه به برگزاری انتخابات تعیین اعضای هیأت مدیره و بازرسان انجمن اختصاص یافت. براساس آرای به دست آمده مهدی نهاوندی، ابوالحسن خلیلی، غلامعلی فارغی، محمدعلی ضیغمی، سیدجلال طیباطیبا به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و داوود رنگی و محسن امینی به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره انتخاب شده و قبول سمت کردند. همچنین براساس نتیجه به دست آمده از انتخابات تعیین بازرسان، کسری لشگری به عنوان بازرس اصلی و حمید علیزاده به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران برگزیده شده و قبول سمت کردند.

در همین رابطه