رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

1700 نقطه حادثه خیز جاده ها اصلاح می شود

حدود 3 هزار و 300 نقطه پر تصادف و حادثه خیز در راه های کشور شناسایی شده است. که 30 هزار میلیارد ریال برای اصلاح این نقاط مورد نیاز است.

21 بهمن 1397
کد خبر : 17550
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

وزیر راه و شهرسازی گفت: اصلاح و رفع یک هزار و 700 نقطه حادثه خیز تا 2 سال آینده در اولویت اقدام های این وزارتخانه قرار دارد.

محمد اسلامی در مراسم بهره برداری از باند دوم نیک آباد به حسن آباد استان اصفهان افزود: حدود 3 هزار و 300 نقطه پر تصادف و حادثه خیز در راه های کشور شناسایی شده است.

وی اظهارداشت: 30 هزار میلیارد ریال برای اصلاح این نقاط مورد نیاز است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تخصیص زمین برای جوانان از اولویت های دیگر این وزارتخانه است، گفت: شورای مسکن استان اصفهان بطور مرتب به ریاست استاندار برگزار می شود و همه مسائل و مشکلات جوانان و مسکن مهر را رسیدگی می کند.

وی با اشاره به طرح قطار سریع السیر اصفهان تهران اضافه کرد: این طرح دوباره از شرکت راه آهن گرفته شده و به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل واگذار شده است.

اسلامی تصریح کرد: مشکلات موجود برای توسعه فرودگاه اصفهان به 450 هکتار هم حل شده و با مشخص شدن سرمایه گذار این طرح توسعه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با رایزنی های انجام شده با وزارت نفت مشکل قیر لازم برای اجرای طرح های راه و شهرسازی برطرف خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: باید بتوانیم با روش ها و شیوه های گوناگون توان اجرایی و روند پیشرفت طرح ها را تسریع و دنبال کنیم و به اولویت های مورد نیاز مردم بپردازیم.

در همین رابطه