رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

در جلسه مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران با مؤسسات رتبه‌بندی تأکید شد

در سال 98 باید 20 هزار فعال اقتصادی رتبه‌بندی شوند

مدیرعامل مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران در جلسه این مرکز با مؤسسات رتبه‌بندی سراسر کشور، با اعلام اینکه در سال آینده باید 20 هزار فعال اقتصادی رتبه‌بندی شوند، از این مؤسسات درخواست کرد سهم خود را از این تعداد مشخص و به مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران اعلام کنند.

12 اسفند 1397
کد خبر : 17817
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مدیرعامل مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران در جلسه با مؤسسات رتبه‌بندی سراسر کشور اعلام کرد: در سال آینده باید 20 هزار فعال اقتصادی رتبه‌بندی شوند، ازاین‌رو از مؤسسات درخواست می‌شود سهم خود را از این 20 هزار واحد تعیین شده، مشخص و اعلام کنند.

در این جلسه که با حضور همه مؤسسات رتبه‌بندی سراسر کشور برگزار شد، مؤسسات ضمن تشریح عملکرد خود به موانع پیش رو اشاره و با اعلام آمادگی برای رتبه‌بندی هر چه بیشتر بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی تأکید کردند: برای تسریع و تسهیل در کار رتبه‌بندی باید دولت و اتاق همگرایی بیشتری داشته باشند و موانع پیش رو را برطرف کنند.

امین‌الله فرهادی، مدیرعامل مرکز ملی رتبه‌بندی تأکید کرد: برای پاسخگویی به ضرورت‌های نظام اقتصادی و کمک به دولت به شفاف‌سازی برای سال 1398 رتبه‌بندی حداقل 20 هزار فعال اقتصادی هدف‌گذاری شده است که باید برای اجرای آن از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

در همین رابطه