رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

سهل آبادی در شورای داوری برند شهری اصفهان:

مهمترین کمک به اقتصاد کشوردر صنعت گردشگری خلاصه می‌شود

04 مرداد 1395
کد خبر : 2753
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق اصفهان گفت: مهمترین بخش کمک به اقتصاد کشور، در صنعت گردشگری و توریسم خلاصه می شود.

«سید عبدالوهاب سهل آبادی»، رئیس اتاق اصفهان در نشست داوری نهایی برند شهری اصفهان که با حضور حسام الدین آشنا مشاور رسانه‌ای رئیس جمهوری، سید محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و  متخصصان حوزه ارتباطات در تهران  برگزار شد، تصریح کرد: صنعت گردشگری می‌تواند همه بخش‌های اقتصاد کشور را پویا و فعال سازد و از این رو استان اصفهان با اولویت بندی صنعت گردشگری خواستار نگاه علمی و تخصصی به این حوزه است.

وی فرایند برند شهری اصفهان را ناشی از همکاری نزدیک بخش خصوصی و دولتی و عمومی اصفهان برشمرد و گفت: کمیسیون گردشگری اتاق با همکاری استانداری، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان به دنبال انتخاب برند شهری با هدف جذب گردشگران خارجی است.

«سید محمد بهشتی»، رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نشست گفت: همه پل‌های جهان معبرند اما پل خواجو و سی و سه پل از اهمیت ویژه‌ای در نزد جهانیان برخوردار است زیرا علاوه برمعبر بودن از نظر معماری و هنری دارای ارزش فراوانی است.

وی افزود: اصفهان صورت خیالی جهان است و لذا برند نصف جهان برای اصفهان واژه‌ای در خور شان است.

«محمدرضا رجالی»، رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت: «در حالی که بر علیه کشور ما و نام ایران تبلیغات منفی زیاد است، اما خوشبختانه در مورد اصفهان این مشکل وجود ندارد.

وی افزود: اصفهان بهترین دروازه ورودی برای  صنعت گردشگری ایران است و می‌تواند نقش مهمی در تبلور صنعت گردشگری کشور ایفا کند.

 «یونس شکر خواه»، استاد علوم ارتباطات دانشگاه در این جلسه گفت: تشریح استراتژی شهری و روایت اصفهانگی اصفهان در انتخاب برند شهری بسیار مهم و اهمیت دارد.

گفتنی است پس از برگزاری مسابقه برند شهری اصفهان و حضور طراحان و کارشناسان برند شهری تعداد 12 برند پیشنهادی همراه با لوگو و شعار تبلیغاتی در این شورای داوری مورد بررسی  قرار گرفت.

موضوعات :
در همین رابطه