رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

محمدرضا صفا در دیدار با فرماندار بندرعباس

نظرات بخش خصوصی در تصمیمات کلان اقتصادی لحاظ شود

محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس معتقد است: استان هرمزگان با داشتن ظرفیت‌های طلایی باید خواستگاه نخست فعالان اقتصادی در سرمایه‌گذاری باشد.

22 آبان 1398
کد خبر : 31056
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: اهداف و برنامه‌های تدوین شده در اتاق بندرعباس بر روی رشد و توسعه اقتصادی هرمزگان متمرکز است.

محمدرضا صفا در دیدار هیات نمایندگان اتاق بندرعباس با فرماندار این شهر اظهار داشت: اتاق همواره تلاش خود را برای ایجاد همگرایی در فعالان اقتصادی استان متمرکز کرده است. ایجاد 12 کمیسیون تخصصی در اتاق بندرعباس به منظور بررسی دقیق شرایط حوزه‌های مختلف اقتصادی نشان‌دهنده عزم اتاق برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی بندرعباس است.

وی افزود: کمیسیون‌های تخصصی اتاق بندرعباس با کارشناسی مشکلات به ارائه ایده و پیشنهادات در جهت بهبود فضای کسب و کار می‌پردازند؛ این موضوع  بخش اعظمی از مشکلات فعالان اقتصادی را حل و فصل خواهد کرد.

صفا بیان داشت: استان هرمزگان با داشتن ظرفیت‌های طلایی باید خواستگاه نخست فعالان اقتصادی در سرمایه‌گذاری باشد و می‌توان با حذف برورکراسی‌های اداری و تسهیل‌سازی قوانین در باب جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی عملکردهای شاخصی را ارائه داد.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی بندرعباس با توجه به موقعیت و ظرفیت‌های خود باید تبدیل به اتاق جهانی شود و برای رسیدن به این مهم باید جایگاه بخش خصوصی در استان تقویت و نظرات بخش خصوصی در تصمیمات کلان اقتصادی لحاظ شود.

 

در همین رابطه