رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق کرج خبر داد

هیات تجاری متشکل از فعالان اقتصادی چند استان عازم لهستان و استونی شد

رئیس اتاق کرج می‌گوید با تائید وزارت امور خارجه، برای اعزام یک هیات تجاری متشکل از فعالان اقتصادی چند استان به کشورهای لهستان و استونی برنامه‌ریزی‌های انجام شده و این هیات امروز سفر خود را آغاز می‌کند.

04 آذر 1398
کد خبر : 31200
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرج گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سه ماه اخیر و با تأیید وزارت امور خارجه، امروز (چهارم آذرماه) یک هیات تجاری متشکل از فعالان اقتصادی چند استان کشور به لهستان و استونی اعزام می‌شوند.

رحیم بنامولایی افزود: هیات‌های اعزامی در جریان این سفر ضمن حضور در نشست‌های تخصصی با فعالان اقتصادی لهستان و استونی از مراکز مهم تولیدی و صنعتی این کشورها بازدید خواهند کرد.

بنامولایی با اشاره به گسترش همکاری‌های تجاری استان البرز با کشورهای لهستان و استونی، اظهار کرد: بررسی پیرامون همکاری‌های اقتصادی در زمینه‌های مواد غذایی و مراکز حلال، ساختمان، بازرگانی، مواد اولیه، ماشین‌آلات صنعتی بسته‌بندی مواد غذایی،IT و نساجی از اهم مذاکرات هیات ایرانی با فعالان اقتصادی این دو کشور است.

رئیس اتاق کرج افزود: علیرغم سنگ‌اندازی‌های امریکا در مسیر مبادلات اقتصادی کشورمان با لهستان از سال 96 انواع محصولات از جمله خشکبار و داروهای گیاهی به این کشور صادر کرده‌ایم.

بنامولایی اضافه کرد: استان البرز به‌عنوان معین کشور لهستان تعیین شده و با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که سال 94 با اتاق سیسیلیا منعقد شد، تاکنون پنج هیات تجاری از این استان به البرز آمده‌اند.

استان البرز با برخورداری از سه هزار و پانصد واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک از قطب‌های مهم صنعتی کشور است و بخشی از تولیدات صنعتی این استان به خارج از کشور صادر می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه