رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

برای پیگیری مسائل و مشکلات اقتصادی در مواجهه با ویروس کرونا

کمیته تصمیم‌گیری در خصوص کرونا در اتاق اهواز راه‌اندازی شد

اتاق اهواز کمیته‌ای با عنوان «کمیته تصمیم‌گیری در خصوص ویروس کرونا» راه‌اندازی کرده تا مسائل و مشکلات احتمالی کسب‌وکارها، فعالان و بنگاه‌های اقتصادی را در مواجهه با ویروس کرونا به‌صورت منسجم بررسی و پیگیری کند.

12 اسفند 1398
کد خبر : 32418
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: هیات رئیسه این اتاق ضمن اعتقاد به لزوم توجه و عمل به همه موازین بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بر این باور است که این امر نباید منجر به تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی یا ایجاد وقفه در فعالیت فعالان اقتصادی و ارائه خدمات ضروری به آنان شود.

شهلا عموری افزود: به‌واسطه حساسیت این شرایط و لزوم محافظت از سلامتی کارکنان، اعضا و مخاطبان اتاق و همچنین ضرورت به‌روز بودن تصمیم‌گیری‌ها، کمیته‌ای با نام «کمیته تصمیم‌گیری در خصوص ویروس کرونا» در اتاق اهواز راه‌اندازی و اولین جلسه آن نیز برگزار شده است.

به گفته عموری، کلیه اطلاعات و تصمیم‌گیری‌ها از طریق این کمیته به مخاطبان اتاق اهواز و فعالان اقتصادی استان خواهد رسید.

پیش‌ازاین نیز اتاق اهواز برای محدود کردن دایره شیوع ویروس کرونا و ایجاد امنیت بهداشتی جهت کارکنان و مخاطبان اتاق، ساعت کاری کارکنان خود را کاهش داده بود. همچنین تعلیق جلسات و نشست‌های اتاق و برنامه‌ریزی جهت موکول کردن آنها در زمان مناسب، تلاش برای انجام کار اعضا بدون نیاز به حضور فیزیکی، ضدعفونی کردن کامل ساختمان به‌صورت دوره‌ای و تهیه مواد و تجهیزات بهداشت فردی جهت کارکنان از دیگر اقدامات اتاق اهواز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.

موضوعات :
در همین رابطه