رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

پیام رئیس اتاق ایران به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹

دشواری‌ها می‌رود و آنچه می‌ماند، وحدت قلب‌ها و همت دستان است

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی به مناسبت تبریک آغاز سال 1399 به جامعه اقتصادی کشور از امید به آینده و عبور از سختی‌ها سخن گفت.

01 فروردین 1399
کد خبر : 32621
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی به مناسبت تبریک آغاز سال 1399 به فعالان اقتصادی ابراز امیدواری کرد که با وحدت و همت همگانی، دوران سختی بگذرد.

متن کامل پیام غلامحسین شافعی به این شرح است:

 

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

 

همکاران گرانقدر اتاق‌های سراسر کشور، فعالان محترم اقتصادی

با سلام و تبریک سال نو

 بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد

من و ساقی به هم تازیم و بنیادش براندازیم

نوروز امسال اگرچه یکی از خاص‌ترین بهاران پیش‌ روی ماست،‌ اما پیام بهار، نو شدن و تازگی جهان است. از قرآن کریم که بشارت تحول و تغییر احوال داده و خدای باری تعالی استغاثه می‌کنیم که در این آغاز سال «احسن الحال» را برای ما مقدر سازد.

سال 98 با همه فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها و التهابات اقتصادی و اجتماعی و البته با ایفای مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی فعالان اقتصادی و با پشتوانه بی‌دریغ مسئولان کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به پایان رسیده است. امیدوارم سال جدید که آغاز آن با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) همراه شده، سالی متفاوت و سرشار از نور امید برای همه ملت ایران باشد.

فعالان اقتصادی که در یک دهه اخیر با تحریم‌های ناعادلانه مواجه بوده‌‌اند و همواره برای آبادانی و توسعه پایدار کشور کوشیده‌اند، در سال جدید نیز همراه و همگام با همه ارکان کشور با همت مضاعف در صدد تحقق اهداف و برنامه‌های اقتصادی و خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیز خواهند بود چرا که یقین داریم زمستان نخواهد ماند و این قانون طبیعت است.

یقین دارم، این دشواری نیز به لطف خدای مهربان، همدلی و وفاق هم میهنان و البته به پشتوانه فرهنگ غنی و استوار این سرزمین کهن از سر خواهد گذشت و آنچه در تاریخ سترگ ایران باقی خواهد ماند، وحدت قلب‌ها و همت دستان همه برای عبور از این بحران است.

امید است با همراهی و همدلی توأمان هم‌میهنان و مسئولان کشور این روزهای دشوار به‌زودی سپری شود و سالی سرشار از سلامتی و بهروزی در انتظار مردم شریف ایران عزیز باشد.

غلامحسین شافعی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

در همین رابطه