رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

به‌گفته رئیس اتاق قزوین

۱۰دستگاه ضدعفونی کننده و ۶ دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان‌های استان قزوین اهدا شد

در جریان تشدید همه‌گیری کرونا در استان قزوین، فعالان بخش خصوصی ۱۰دستگاه پیشرفته ضدعفونی کننده ۶ دستگاه ونتیلاتور، هزاران بسته دستکش، ماسک و لباس گان محافظ، به بیمارستان‌های این استان اهدا کرده‌اند.

12 فروردین 1399
کد خبر : 32706
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق قزوین گفت: شیوع ویروس مرگ‌بارو جهانی کووید۱۹ اقتصاد سراسر دنیا را تحت‌تاثیر قرار داده و اقتصاد ایران نیز از این وضعیت مستثنی نیست؛ هرچند این تهدید بزرگ با درایت مدیران و خلاقیت فعالان بخش خصوصی می‌تواند در بلند مدت به فرصت‌های بی‌نظیری تبدیل شود.

مهدی بخشنده، رئیس اتاق قزوین کاهش بی‌سابقه قیمت نفت، را نشانگر افت محسوس ارزش و جایگاه سوخت‌های فسیلی درجهان امروز دانسته و گفت: خوشبختانه کشور عزیز ما دارای زیرساخت‎های بسیار مهم و استراتژیک همچون موقعیت سوق‌الجیشی جغرافیایی، شبکه مواصلاتی مدرن و ظرفیت‌های عظیم صادراتی جهت عبور از اقتصاد وابسته نفتی است.

رئیس اتاق قزوین تاکید کرد: در راستای سیاست راهبردی امسال که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» تعیین شده است، اتاق قزوین از تمام نخبگان و فعالان اقتصادی دعوت می‌کند تا پیشنهادهای کاربردی خود را به این اتاق ارائه کنند.

او افزود: اتاق قزوین در این راستا با تشکیل کارگروهی تخصصی، پیشنهادهای کاربردی بخش خصوصی را به مدیران دستگاه‌های اجرایی و تصمیم‌گیران موثر استانی و ملی ارائه می‌کند.

بخشنده درباره مسئولیت اجتماعی اتاق قزوین در دوره شیوع ویروس کرونا گفت: برای رسیدن به اهداف مسئولیت‌های اجتماعی، اتاق قزوین ۱۰دستگاه فوق پیشرفته ضدعفونی کننده، ۶ دستگاه ونتیلاتور، هزاران بسته دستکش، ماسک و لباس گان محافظ، به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اهدا کرده و 4 هزار بسته حمایتی-معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر استان توزیع کرده است. همچنین اجرای طرح نان مهربانی برای مهرجویان از جمله فعالیت‌های اتاق قزوین در نوروز امسال است.

به گفته رئیس اتاق قزوین با اتمام طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و آغاز به کار عادی ادارات و سازمان‌ها، اتاق قزوین با تمام توان اجرایی خود به عنوان مشاور سه قوه و پایگاه اصلی بخش خصوصی استان، طراحی و اجرای برنامه‌های اقتصادی درسال جهش تولید را پیگیری می‌کند.

موضوعات :
در همین رابطه