رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد و خانگی راه‌اندازی شد

وزارت کار با مشارکت جهاد دانشگاهی و با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، امکان خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد و خانگی را فراهم آورده و سامانه آن راه‌اندازی شده است.

16 فروردین 1399
کد خبر : 32729
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد ، کوچک و خانگی خبر داد.

به گزارش وزارت کار، عیسی منصوری افزود: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با مشارکت جهاد دانشگاهی تلاش کردند با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، علاوه بر بسترسازی لازم برای تولید ماسک، گان و مواد ضدعفونی‌کننده، امکان خرید محصولات و دریافت خدمات از سامانه‌های معتبر و دارای مجوز اینترنتی تحت پوشش سامانه www.ohop.ir را فراهم آورند.

عیسی منصوری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت بهره‌گیری از همه فرصت‌ها برای رفع مسائل و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس، از طریق این سامانه محصولات مشاغل خرد و کوچک و خانگی به دست مصرف‌کننده‌ها می‌رسد.

او افزود: بدیهی است فراهم کردن شرایط برای ارسال ملزومات بهداشتی و سایر اقلام ضروری به دست مردم، می‌تواند در کاهش تردد در سطح شهرها مؤثر باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد: در کنار تلاش شبانه‌روزی و ارزشمند کادر درمانی و پزشکی و مدافعان سلامت، این اقدام و سایر کارهایی که در سایر بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی انجام می‌شود بتواند در قطع یا کاهش زنجیره انتقال کرونا مؤثر واقع شود.

در همین رابطه