رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

یونس ژائله تشریح کرد

اقدامات اتاق تبریز در مبارزه با کرونا

یونس ژائله، رئیس اتاق تبریز با اشاره به همکاری اعضای اتاق تبریز و فعالان بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی در مبارزه با شیوع کرونا و کمک به اقضار آسیب‌پذیر، بخشی از این اقدامات را تشریح کرد و انجام آنها را جزو مسئولیتهای اجتماعی بخش خصوصی داسنت که به خوبی ایفا شده است.

24 اردیبهشت 1399
کد خبر : 33202
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق تبریز در خصوص اقدامات اتاق تبریز و فعالان اقتصادی استان آذربایجان شرقی در مبارزه با شیوع کرونا گفت: در چنین شرایط بخش خصوصی، صاحبان صنایع و تجارت باید به مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهروندان عمل نموده و با همراهی مردم در حمایت از بخش‌های درمانی، با همدلی و هم‌افزایی برای مقابله با ویروس کرونا تلاش نمایند.

یونس ژائله با اشاره به این نکته که پیش‌بینی چنین شرایطی از ماه‌ها قبل در خصوص تهیه مایحتاج و نیازهای اولیه اقشار کم‌درآمد و خانواده‌های آنان وجود داشت؛ گفت: این طرز فکر که تمام انتظارات خود را از دولت مطالبه کنیم اشتباه است و ما باید در این روزهای سخت در کنار مردم به‌خصوص اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

بخشی از اقدامات اتاق تبریز در مبارزه با شیوع کرونا و حمایت از اقشار ضعیف و کم برخوردار به این شرح است:

- تهیه و توزیع بسته‌های غذایی به تعداد کافی در سطح استان در روزهای آخر سال 1398

- تأمین و توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز مردم و بخش‌های درمانی ازجمله تهیه و توزیع روزانه ۴ هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده و ۱۰ هزار ماسک برای پیشگیری از شیوع این بیماری در اختیار مراکز درمانی استان آذربایجان شرقی

- تهیه مواد غذایی ازجمله برنج و گوشت و مواد ضدعفونی‌کننده به تعداد 1000 بسته برای اقشار نیازمند

- توزیع محلول‌های ضدعفونی‌کننده و الکل در مواجه با ویروس کرونا در شهرک‌های صنعتی شهید سلیمی و سرمایه‌گذاری خارجی، گفتی است؛ مجموعه صنعتی شیرین عسل به‌منظور مقابل با ویروس کرونا از آغاز شیوع این ویروس صدها هزار بطری محلول ضدعفونی‌کننده و ماسک را در اختیار مراکز درمانی و مردم از طریق خانه‌های بهداشت در اقصی نقاط استان قرار داده است.

- تهیه لباس‌های گان و دستکش به تعداد هزار بسته

- اقدام هیات نمایندگان اتاق تبریز با اختصاص شماره‌حساب بانکی در جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم و فعالان اقتصادی

- تهیه 10 هزار بسته معیشتی برای نیازمند و کم برخوردار استان (که پنج هزار بسته آن در تبریز و پنج هزار بسته آن در سایر شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

موضوعات :
در همین رابطه