رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

به بهانه آغاز پنجمین سال فعالیت

پایگاه خبری اتاق ایران؛ صدای رسای بخش خصوصی

پایگاه خبری اتاق ایران همزمان با آغاز پنجمین سال فعالیتش، تلاش کرده با اخذ دیدگاه‌های استادان ارتباطات و روزنامه‌نگاری، اقتصاددانان و روزنامه‌نگاران پیشکسوت، به سمت تقویت عملکرد خود گام بردارد.

27 اردیبهشت 1399
کد خبر : 33238
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 «پایگاه خبری اتاق ایران» 4 سال قبل همزمان با روز جهانی ارتباطات به جمع رسانه‌های کشور پیوست تا بر اساس یک مدل ارتباطی مشخص، به‌ عنوان تریبون بخش خصوصی و همچنین مرجعی جامع و معتبر برای کسب خبر در مورد فعالیت اتاق ایران و محلی برای گفت و گوی نخبگان موثر در فضای اقتصاد و تجارت کشور عمل کند.

پایگاه خبری اتاق ایران طی سال‌های فعالیت خود سعی کرده همزمان هم منعکس کننده دیدگاه‌های فعالان اقتصادی کشور باشد و هم نظرات اقتصاددانان را در مورد حوزه‌های خرد و کلان اقتصاد کشور به رویت تصمیم‌‌سازان برساند. پایگاه خبری اتاق ایران همچنین به دنبال تحقق «اتاق شیشه‌ای» بوده تا هر آنچه در پارلمان بخش خصوصی رخ می‌دهد را به رویت جامعه فعالان اقتصادی برساند.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان تشکلِ تشکل‌ها، نقش مشاور سه قوه را بر عهده دارد. پایگاه خبری اتاق ایران سعی دارد در چارچوب این نقش، در شرایطی که اقتصاد کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات مضاعف روبرو شده، هم‌گام و همراه با فعالان بخش خصوصی و دیگر ارکان کشور برای عبور از این روزهای سخت تلاش کند. پایگاه خبری اتاق ایران در این مسیر می‌خواهد همچنان «صدای رسای بخش خصوصی» باشد.

پایگاه خبری اتاق ایران همزمان با آغاز پنجمین سال فعالیتش، تلاش کرده با اخذ دیدگاه‌های استادان ارتباطات و روزنامه‌نگاری، اقتصاددانان و روزنامه‌نگاران پیشکسوت، به سمت تقویت عملکرد خود گام بردارد.

رسانه‌های تخصصی چه نقشی در ارتقای جایگاه بخش خصوصی دارند؟

در گفت‌وگو با حسن نمک‌دوست تهرانی، شهیندخت خوارزمی و مجید رضائیان

 

رسانه بخش خصوصی چگونه می‌تواند اعتماد و اعتبار لازم را کسب کند؟

در گفت‌وگو با محمود صدری، بدرالسادات مفیدی و منصور بی‌طرف 

 

رسانه‌ها در روزهای سخت اقتصاد کشور، چگونه می‌توانند به حل مشکلات کمک کنند؟

در گفت‌وگو با جعفر خیرخواهان، داوود سوری و هادی حق‌شناس

در همین رابطه