رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

نامه تبریک غلامحسین شافعی به رئیس اتاق اصناف به مناسبت روز ملی اصناف

توسعه و پیشرفت اقتصادی جوامع در گرو نقش‌آفرینی اصناف است

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران با ارسال نامه‌ای به سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران، فرارسیدن روز اصناف را تبریک گفت و نوشت: به گواه تاریخ، توسعه و پیشرفت جوامع خصوصاً از منظر اقتصادی در گرو نقش‌آفرینی اصناف و حضور تمام‌عیار آنها به‌عنوان فعالان اقتصادی در کشور بوده است.

01 تیر 1399
کد خبر : 33597
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق ایران با ارسال نامه‌ای به سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف، روز یکم تیرماه مصادف با روز اصناف را به هیات رئیسه این اتاق و همه اصناف کشور تبریک گفت.

غلامحسین شافعی، توسعه و پیشرفت جوامع خصوصاً از منظر اقتصادی را در گرو نقش‌آفرینی اصناف و حضور تمام‌عیار آنها به‌عنوان فعالان اقتصادی دانسته و از تلاش واحدهای صنفی در ارتقای سطح کیفی زندگی مردم و تأمین مایحتاج آنها تقدیر کرده است.

متن کامل نامه شافعی به مبینی به این شرح است:

جناب آقای ممبینی

رئیس محترم اتاق اصناف

با سلام و احترام

روز یکم تیرماه که برابر با روز اصناف است را به جنابعالی، هیات رئیسه محترم اتاق اصناف و کلیه صنوف تلاشگر و امین در سراسر کشور تبریک می‌گویم. تاریخ گواه آن است که توسعه و پیشرفت جوامع خصوصاً از منظر اقتصادی در گرو نقش‌آفرینی اصناف و حضور تمام‌عیار ایشان به‌عنوان فعالان اقتصادی در کشور بوده است.

تلاش واحدهای صنفی در ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم از یک‌سو و تلاش برای تأمین نیازهای کالایی و خدماتی درخور تقدیر است و در برهه‌های مختلف ارزش‌آفرینی ایشان برای دستیابی به تعادل بین بخش‌های مختلف ستودنی است.

امیدوارم با تعامل و هم‌افزایی توأمان با عبور از شرایط سخت حاصل از تحریم‌های دشوار اقتصادی و نیز شیوع بیماری کرونا، شاهد توفیق و تقویت بخش‌های مختلف اقتصاد بخش خصوصی کشور و خدمت به هم‌میهنان عزیز باشیم.

در همین رابطه