رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

مدیر طرح و برنامه اتاق ایران خبر داد

شناسایی و تدوین فرآیندهای اتاق ایران برای تحقق اهداف سال 99

مدیر طرح و برنامه اتاق ایران با تأکید بر اهمیت دستیابی به اهداف و برنامه‌های اتاق ایران در سال جاری، از شناسایی و تدوین فرآیندها در اتاق خبر داد. براساس اظهارات او گزارش عملکرد ماهیانه به‌گونه‌ای طراحی شده که تسهیل‌کننده پیشرفت برنامه‌ها در دوره‌های کوتاه مدت و ماهیانه باشد.

15 مهر 1399
کد خبر : 34877
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مدیر طرح و برنامه اتاق ایران از شناسایی و تدوین فرآیندها در راستای دستیابی به برنامه‌ها و عملکرد مؤثر پس از ارزیابی فعالیت واحدهای مختلف اتاق ایران، خبر داد.

علی چاغروند، مدیر طرح و برنامه اتاق ایران با بیان این مطلب که برنامه‌های اتاق ایران در سال 1399 پس از تبیین و توافق با واحدهای اتاق و تصویب هیات رئیسه در ابتدای سال، نهایی و ابلاغ شد، گفت: از آنجایی که مأموریت واحد طرح و برنامه، اطمینان از اجرایی شدن این برنامه‌ها در زمان موردنظر است، این واحد اقدام به ایجاد و طراحی گزارش عملکرد ماهیانه فرآیندمحور در اتاق ایران کرد.

او ادامه داد: اجزای این گزارش به صورتی طراحی شده که گزارش پیشرفت شاخص فرآیندها، تسهیل‌کننده پیشرفت برنامه‌ها در دوره‌های کوتاه مدت و ماهیانه باشد.

براساس اظهارات او برای تهیه و ارائه گزارش توسط واحدهای اتاق ایران نیاز به شناسایی فرآیندها بود که مقدمات آن در جلسات حضوری با این واحدها فراهم و در اواسط مهرماه جلسه آموزش فرآیندگرایی و راه‌های تدوین آن توسط واحد طرح و برنامه برگزار شد.

چاغروند در ادامه از اهمیت و ضرورت شناسایی فرآیند در اتاق ایران سخن گفت و تأکید کرد: در صورتی که این فرآیندها به درستی تعریف شود، ابزار کنترلی مطلوبی برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های اتاق به وجود می‌آید.

در همین رابطه