رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

با توجه به تغییر وضعیت تهران از قرمز به نارنجی

از 15 آذر صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه‌های 3 و 4 می‌توانند فعالیت کنند

از شنبه هفته آینده، ١٥ آذرماه صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه‌های ٣ و ٤ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند.

12 آذر 1399
کد خبر : 35574
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

با اتمام مدت زمان محدودیت‌های کرونایی که بر اساس آن بیشتر کسب‎‌وکارها تعطیل بودند، گفته می‌شود تهران به وضعیت نارنجی درآمده است. در این شرایط رئیس اتاق اصناف از فعالیت مجدد برخی کسب و کارها به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر می‌دهد.

به گفته رئیس اتاق اصناف تهران، با توجه به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی از شنبه هفته آینده، ١٥ آذرماه صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه‌های ٣ و ٤ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند.

قاسم نوده فرهانی با اعلام این خبر افزود: مشاغل گروه ٣ شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی است.

مشاغل گروه ٤ نیز شامل برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه‌روزی، کافه، قهوه‌خانه و چایخانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی است.

به گفته «نوده فرهانی» از زمان اعمال محدودیت‌های مقابله با کرونا طی ١٠ روز گذشته، صاحبان ٨٠٠ واحد صنفی متخلف در سطح شهر تهران تذکر دریافت کردند و حدود ٥٠ صنف متخلف نیز پلمب شدند.

در همین رابطه