رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

یونسکو فراخوان داد

جایزه 250 هزار دلاری یونسکو-مندلیف روسیه برای محققان علوم پایه

جایزه بین‌المللی «یونسکو -مندلیف» به افراد، موسسه‌ها و سازمان‌های مردم نهادی تعلق می‌گیرد که در زمینه علوم پایه پژوهش‌هایی انجام داده‌اند و کیفیت زندگی افراد از طریق آن ارتقا یافته است.

25 دی 1399
کد خبر : 36438
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

جایزه بین‌المللی «یونسکو - مندلیف» به افراد، موسسه‌ها و سازمان‌های مردم نهادی تعلق می‌گیرد که پژوهش‌هایی را در حوزه علوم پایه انجام داده و منجر به بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها شده باشند.

هدف از جایزه بین‌المللی یونسکو-مندلیف روسیه در زمینه علوم پایه، شناسایی و ارج نهادن به دستاوردهای بزرگ دانشمندان از نظر توسعه، انتشار و همچنین همکاری بین‌المللی در زمینه علوم پایه است که تاثیر قابل توجهی در سطح منطقه‌ای یا بین‌المللی داشته باشد.

 این جایزه که مبلغ آن ۲۵۰ هزار دلار آمریکاست، شامل رشته‌های شیمی، فیزیک، ریاضیات و زیست‌شناسی است و هر سال به دو نفر اعطا می‌شود.

پژوهشگران باید دستاوردهای علمی را در حوزه پژوهش در علوم پایه، آموزش و عمومی‌سازی علوم پایه و یا همکاری‌های منطقه‌ای یا بین‌المللی در زمینه علوم پایه انجام داده باشند که منجر به تحولات اقتصادی-اجتماعی شده و تاثیر آن در مقیاس منطقه‌ای با بین‌المللی باشد.

عقلاقمندان تا ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹ فرصت دارند تا به صورت آنلاین ثبت‌نام نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

 

در همین رابطه