رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

تقدیر از جامعه نیکوکاری ابرار در آیین گرامیداشت خیریه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد همکار با جمعیت هلال‌احمر

هم‌زمان با روز جهانی‌«سازمان‌های مردم‌نهاد»، سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از تشکل‌های مردم نهاد همکار با این سازمان از جمله جامعه نیکوکاری ابرار تقدیر کرد.

13 اسفند 1399
کد خبر : 37278
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هم‌زمان با روز جهانی‌«سازمان‌های مردم‌نهاد»، سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر میزبان جمع زیادی از تشکل‌های مردم‌نهادی بود که در مواقع بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی با این جمعیت همکاری می‌کنند.

در این مراسم که کریم همتی رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز حضور داشت از جامعه نیکوکاری ابرار تقدیر به عمل آمد.

همتی در این نشست بابیان اینکه با مشارکت خیرین اقلام موردنیاز بیماران مبتلا به کرونا در بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر تأمین‌شده است، اعلام کرد: «در بانک امانات پزشکی هلال‌احمر تاکنون ۴۵۰۰ کپسول اکسیژن و ۶۰۰ دستگاه اکسیژن ساز با کمک خیرین تهیه‌شده است.»

به گفته او، ۵۸ ونتیلاتور بیمارستانی هم از سوی خیرین تهیه‌شده و درمجموع ۱۰۰ ونتیلاتور  توسط هلال‌احمر به وزارت بهداشت اهدا شده است.

به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، از زمان شیوع ویروس کرونا جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران یا همکاری پویش فعالان اقتصادی بخش خصوصی برای عبور از بحران کرونا با عنوان «پویش نفس» طی اطلاعیه‌ای از آمادگی به‌منظور دریافت و توزیع کمک‌های نقدی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و از همان ابتدای همه‌گیری این ویروس اقدام به جمع‌آوری کمک نقدی برای مقابله با ویروس کرونا کرد. در همین راستا طی یک سال گذشته در استان‌های مختلف با همکاری فعالان بخش خصوصی، تجهیزات بیمارستانی برای مقابله با کرونا به بیمارستان‌ها اهدا کرده است.

در تازه‌ترین اقدام این نهادغیردولتی، جامعه نیکوکاری ابرار با انتشار اطلاعیه‌ای آمادگی خود را به منظور دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله شهرستان سی‌سخت اعلام کرده است.

در همین رابطه